Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
- Heyer
- Medlem
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt:
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
Re: .
tp-gt42r skrev:Captain slow skal jeg forstå sådan at fordi du har sat din ic
inde bag ved så skal alle andre også gøre det..????
aaarrrrhh. den vil jeg bare lige så stille lade passere
men jeg syntes alle biler skal være brune
I love everything thats fast enough to do something stupid with
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
Hej TP, nu er det jo sådan at dæk monteres for dagen, og både kan og bliver ofte skiftet inden folk kører hjem... det er jo ikke helt sådan det forholder sig med intercoolere.tp-gt42r skrev:Hvad er street appearance???? Synes satme det er svært at tolke.. en stor ic som sidder foran kofangeren er ikke specielt gadebils agtigt det har i ret i, men hvad med en turbo halvt op igennem motorhjælmen, 28 tommer på en supra eller 26 tommer slicks foran på en Golf 2 foreksempeldet ser man sku heller ikke ude på gaden. 9 ud af 10 biler i outlaw ser man ikke ude på gaden.
Synes forbuddet i mod store intercoolere udenfor motorummet eller kofangeren passer bedre i Streetklassen
Brap brap brap...

-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
Hvorfor ikke? biler med hækmotor og turbo, kunne da sikkert godt finde på det og især hvis det er i orden med andre ligeså yderligt placeret, bare på fronten af bilen.tp-gt42r skrev:Lasse tror du der kommer nogle med en ic oppe på taget????
men nej, det tror jeg nu ikke. Dog er der jo nærmest ingen der på forhånd kan overskue hvad deltagerne stiller op i før på dagen.
Brap brap brap...

-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
Det gælder skam også i streetklassentp-gt42r skrev:Hvad er street appearance???? Synes satme det er svært at tolke.. en stor ic som sidder foran kofangeren er ikke specielt gadebils agtigt det har i ret i, men hvad med en turbo halvt op igennem motorhjælmen, 28 tommer på en supra eller 26 tommer slicks foran på en Golf 2 foreksempeldet ser man sku heller ikke ude på gaden. 9 ud af 10 biler i outlaw ser man ikke ude på gaden.
Synes forbuddet i mod store intercoolere udenfor motorummet eller kofangeren passer bedre i Streetklassen
Brap brap brap...

-
tp-gt42r
- Nyt Medlem