Side 27 af 64
: 22 dec 2009, 20:50
af K-FINN
"Synes forbuddet i mod store intercoolere udenfor motorummet eller kofangeren passer bedre i Streetklassen"
Tror jeg der er mange der er enig med dig i.
Syntes også breakout på 8.5 er ret lavt, når bilen skal have street apperance..
Men men, man må jo sige, regler er ude i god tid, og alle folk har masser af tid til og bygge så man rammer den klasse man ønsker.
: 22 dec 2009, 21:02
af tp-gt42r
Når Luffe så bygger en kofanger omkring sin ic, så er det street apperance selvom man stadig kan se hele elementet????
Synes det er latterligt og spild af gode arbejds timer
Re: .
: 22 dec 2009, 21:23
af Staalanden
tp-gt42r skrev:Lasse tror du der kommer nogle med en ic oppe på taget????
Hvis den skulle komme en Ford RS200 forbi, så sidder den jo på taget. Og som Hr. Slow siger, så var er sikkert også nogen der kunne finde på at gøre det med en MR2.
: 22 dec 2009, 21:23
af Captain Slow
man må da gu fra at fronten på bilen skal fremstå som en helhed, og ikke bare en ic "pakket ind i glasfiber eller hvad ved jeg"
tænk sig jeg har sat min ind under hjelmen, for der troede jeg jo den hørte til

gid mit luftfilter kunne være der også (men der er ikke plads for intercooleren
men jeg er klart med på igen at stikke til break out tiden
sorry,

Re: .
: 22 dec 2009, 21:28
af Captain Slow
Staalanden skrev:tp-gt42r skrev:Lasse tror du der kommer nogle med en ic oppe på taget????
Hvis den skulle komme en Ford RS200 forbi, så sidder den jo på taget. Og som Hr. Slow siger, så var er sikkert også nogen der kunne finde på at gøre det med en MR2.
det var faktisk min plan at lave en mr2 aw11,
men så solgte jeg jo en bil til 1400 Lars, og så lavede han en syg aw11, og så købte jeg en KE70
men der var min plan at montere ic på taget, allerede sidste år var der en aw11 med ic monteret, ja nærmest istedet for motorklappen.
der er så ufattelig meget kreativitet derude, at man efterhånden må specificere de enkelte punkter, men selvfølgelig skal et problem dukke op før man kan løse det

: 22 dec 2009, 21:38
af K-FINN
Ja og den AW11 med IC som motorklap, tog alle lejer efter første tur, hvorfor mon

: 22 dec 2009, 21:40
af Heyer
det var nok noget gal med ham der skulle køre den ind
: 22 dec 2009, 21:42
af Captain Slow
Supra MK4 skrev:Ja og den AW11 med IC som motorklap, tog alle lejer efter første tur, hvorfor mon

det er noget aw11 ka

ej jeg ved det ikke, men det så da ellers rigtig fint ud alt sammen.
: 22 dec 2009, 21:45
af K-FINN
Heyer guru skrev:det var nok noget gal med ham der skulle køre den ind
Det er godt nok OT, men kan du ikke lige forklare hvordan justering tager lejer.
: 22 dec 2009, 21:52
af Heyer
Supra MK4
hvorfor er det du lige svare på det ??