instalering af ms

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#21 Indlæg af HenrikGM »

problemet er egentligt at din turbo ikke har nogen modstand overhovedet, og kan nå voldsomt meget højere omdrejningstal når den blot blæser ud i det fri.

Det kan sagtens slå en turbo ihjel, uanset hvad den hedder.

Den vil ikke køre i sit normale arbejdsområde, men blot rotere helt frit, og det er laderen ikke bygget til.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
blimp82

#22 Indlæg af blimp82 »

for at være ærlig har jeg opgivet selv at få det til at virke. Har simpelthen ikke tiden, og nok heller ikke lige den der ting der skal til!

bilen er en mr2 fra 85! motoren er en 4age 20v drejelige ventiler med 4spjælhuse.

ved ike erigtigt hvad der er galt, men hvis jeg for en 4-5k kan få en til at lave den for mig ville det være lækkert! men pris kan man vel altid siskuterer!

jeg har ledningsnettet, de fleste stik ihvertfald, men det er dog lige blevet klippet i stykker..... spørg mig ikke hvorfor jeg ingen hjerne har! mangler bare den der del der siger, tænk dig nu om!

den står på sjælland, så det ville være smartest hvis det kunne bliove der, jeg kan godt få den transpoteret lidt rundt hvis det gør det nemmere!
Besvar