Hvilken bil er den optimale "gangsta ride"?
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
skal du ikke have en 2,8 motor ned i hullet har en hvis du er interreseret........ skarpere knast større ventiler....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- Lars E
- Mester Medlem
- Geografisk sted: 7160 Aale city
Hvis der skal glides ned gennem hovedgaden, så cool som en hvid mand kan blive, behøves der ikke nødvendig vis en V8 motor eller 20" crom/alu.
Det kan gøres med en0,6L 2 cyl. bokser motor med stor dobbelt karb, og en sænkning på150 - 200 mm. (afhængi af mængde og størelse på personerne i bilen)
Jeg ved det virker, fordi at når min kamarart køre bag mig er der sku ingen der ligger mærke til ham
(han køre styllet Vectra 2000 16V m. 17" og det hele
)
Det kan gøres med en0,6L 2 cyl. bokser motor med stor dobbelt karb, og en sænkning på150 - 200 mm. (afhængi af mængde og størelse på personerne i bilen)
Jeg ved det virker, fordi at når min kamarart køre bag mig er der sku ingen der ligger mærke til ham
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
-
JensGT500
- Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Trans...
Transitfar skrev:Så må vi jo prøve at cruise om kap en dag.....
CaymanBlue Transit, automatgear, sorte ruder, Kromfælge, Hvide nummerplader, og lækker dieselturbomusik fra den rustfrie udstødning....
Den er jo svær at stikke
-
skovbamsen
- Junior Medlem
-
boost4life