HM skrev:Sådan en femmer dur sku da ikke, de falder fra hinanden hvis de har over 100 hk.. Køb hellere en Honda Civic!
haha ...... så hellere en pumpet 5'er den kører fint og så med nav skiver og kalibre fra en R19........ desuden så har de også vent motoren "rigtigt" i en 5'er og ikke med gearkassen foran passageren (sjovt nok har de lavet det om siden på honda bilerne...hmmmm ja hvorfor mon).......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
1. GTE kan ikke synes med 1,7 turbo motor før den er omregistreret til GT Turbo. Det burde dog ikke være et problem da GTE og GTT er samme bil med 2 forskellige motorer og anden instrumentering.
2. En GTS vil aldrig kunne synes med GTT motor. Det skyldes simpelthen at du ikke får godkendelsen fra Renault.
3. En Renault 5 GT Turbo falder så ikke bare lige fra hinanden med over 100 hk. En 5 GT Turbo er født med 115 eller 120 hk (afhængig af årgang/phase). Og der kører flere i dk med noget mere effekt. Har personligt en der gerne skulle lave lidt mere effekt Og den kan da nappe de fleste hondaer på en hvilken som helst dag. Lidt forskelligt fra hvor man kigger er der forskellige tal på en Renault 5 GT Turbo. Men normalt siges den at være 7,3 sekunder til 100 standard. Andre steder skriver de 8 sekunder. Men da det kræver 2 gearskift vil jeg tro vi ligger omkring 8 sekunder. Og så kan den jo følge en vtec. Oven i det så kan man gå ud og skrue den fra 0,685 bar til 1 bar og så er det farvel til vtec så kom igen med din honda hehe!
Hvilken der er bedst af de 2 modeller, er en smagsags, jeg ville dog vælge AX GT/GTi/GTI/Sport. Men for begge biler gælder det, at du bør køre pænt, for hvis du køre galt i en af de små biler med høj fart er du færdig
Slavteren skrev:fordelen ved en gt er at det ikke står i reg.att. at det er en gt.. så den kan forikres som en alm1,4
Nogle gange står der også bare AX men det er efterhånden ikke muligt, at svindle på den måde længere, da de fleste selskaber vist nok går efter stel nr. idag, og derudfra kan de se hvilken model der er tale om.
jeg snakker af erfaring.. hvis du tager dit stelnummer og går ned på et aut. citroen værksted kan de heller ikke se om den er født gt eller ej. jeg var nemlig i tvivl om min gamle var født gt eller ej, men det kunne simpelthen hverken af eller bekræftes nogle steder ud fra stelnumeret. så det måtte vente indtil jeg kunne få den skildt læidt ad og konstatere at bagskærmene ikke var blevet skiftet.
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!
fra min vens bil ved jeg at hans forsikrings selskab så gt som en udstyrspakke med lidt mere luksus. -altså ikke noget der betød noget
Der er jo også elruder i en gammel svend fra 87-88.
og den går jo også hæderligt pr liter selvom det er en gammel karburidekværn
tjae, i de gamle modeller har de 10hk mere end de normale, men når man når på den anden side af 90 er det samme motor med 75hk om det er en alm eller en gt.. så eneste forskel er skærmkanter, kabine og udstyr ja.
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!