Side 3 af 5

: 07 mar 2004, 20:45
af Havneren
Nej... desværre ikke!!!

Smid så det NOS på!!! Brug det fornuftigt... og det kan sagtens holde til de 200hk!

: 07 mar 2004, 20:53
af Gæst
Havneren skrev:Nej... desværre ikke!!!

Smid så det NOS på!!! Brug det fornuftigt... og det kan sagtens holde til de 200hk!


:D :D :D :D
Ja ja ok så.. Det må jeg hellere så, tror det blir sjovt.
Tak for svar.

mw.

: 07 mar 2004, 20:58
af Havneren
Jeg er glad på dine vegne... Hvis jeg stod i dag og ville tune en bil hurtigt, billigt og nemt af syne... SÅ VAR DET NOS!!!

Lad høre fra dig!

v/h christian

: 07 mar 2004, 21:07
af Gæst
Havneren skrev:Jeg er glad på dine vegne... Hvis jeg stod i dag og ville tune en bil hurtigt, billigt og nemt af syne... SÅ VAR DET NOS!!!

Lad høre fra dig!

v/h christian


Skal ske :D

Takker og bukker.
mw.

: 07 mar 2004, 21:18
af nmb1022
Havneren> Hold da op hvor det kører :P Her troede jeg, at jeg var Palle alene i verden når det galdt at få vendt de fleste folks syn på n2o

Men desværre går det ikke lige så godt at få folk til at ændre deres syn på om det er snyd!! Så sent som i dag hørte jeg sætningen: "Jamen du kører jo også med NOS!!"

: 07 mar 2004, 21:23
af Gæst
Men desværre går det ikke lige så godt at få folk til at ændre deres syn på om det er snyd!! Så sent som i dag hørte jeg sætningen: "Jamen du kører jo også med NOS!!"
_________________
NMB1022 - Citroen ZX 2.0i 16v +200hk

:D :D Skide være med det..Sålænge de får baghjul. :D :!:

: 08 mar 2004, 15:56
af Newdriver
Hvis motoren ikke kan holde til ca.. 50hk med nos kan den heller ikk holde med turbo... det siger sig selv. Du skal bare først benytte systemet efter 3000 omdr... så sker der ikke det vilde. Min store bror havde i sin tid et i sin Colt Det gav ca. 80 hk med den dyse han havde valgt.. i alt m. nos. + det andet havde hans lille 1,5l 172,1 hk... Han havde så problemer med gear kasserne. men det har alle de gamle Coltér... Bilen havde standart 75.. sløve hk

: 08 mar 2004, 16:21
af Havneren
NMB1022 skrev:Havneren> Hold da op hvor det kører :P Her troede jeg, at jeg var Palle alene i verden når det galdt at få vendt de fleste folks syn på n2o

Men desværre går det ikke lige så godt at få folk til at ændre deres syn på om det er snyd!! Så sent som i dag hørte jeg sætningen: "Jamen du kører jo også med NOS!!"


Jammen jeg syntes det er agerligt at der ikke er flere det vælger NOS... Den ENESTE udlæmpe ved det er jo at man skal fylde flasker op ellers er der KUN fordele!

Jeg ville da også føle mig snydt hvis jeg belv jordet at et tuningsprojekt til 5000kr og selv havde lagt 50000kr i mit... hehe! Så det er da klart snyd :lol: .

Hvis bilen starter på start stregen og er hurtigere fremme ved slut stregen end dig... NOS eller ej... Han har den hurtigste bil!

v/h christian

: 08 mar 2004, 19:23
af Gæst
Havneren skrev:
NMB1022 skrev:Havneren> Hold da op hvor det kører :P Her troede jeg, at jeg var Palle alene i verden når det galdt at få vendt de fleste folks syn på n2o

Men desværre går det ikke lige så godt at få folk til at ændre deres syn på om det er snyd!! Så sent som i dag hørte jeg sætningen: "Jamen du kører jo også med NOS!!"


Jammen jeg syntes det er agerligt at der ikke er flere det vælger NOS... Den ENESTE udlæmpe ved det er jo at man skal fylde flasker op ellers er der KUN fordele!

Jeg ville da også føle mig snydt hvis jeg belv jordet at et tuningsprojekt til 5000kr og selv havde lagt 50000kr i mit... hehe! Så det er da klart snyd :lol: .

Hvis bilen starter på start stregen og er hurtigere fremme ved slut stregen end dig... NOS eller ej... Han har den hurtigste bil!

v/h christian


:D Det er nemlig rigtig. :D
Skal ha et wet nos system.
Det er jeg vist nok blevet enig med mig selv om. :)
Så mangler jeg bare 7k.Weeeeeeee :!:

: 08 mar 2004, 19:55
af nmb1022
Så bare tænk når jeg får den nye motor færdig: "Jaaaa, men du har også turbo OOOOOOOGGGG NOS!!"

Den må lqs da ha hørt et par gange :P (selvom man nok ikke kan følge ham alligevel :cry: )