: 11 okt 2003, 16:45
Hvis du nu smækker sådan et multielektrode rør i en bil som en 240Turbo så tændingsbanker den som en gal længe før den gør med alm NGK rør. OGSÅ selvom man vælger et multielektroderør der skulle være et nummer koldere. Multielektroderør er godt nok til nogle biler, men absolut ikke det eneste der duer.
Alle 4cyl 8V volvo m. turbo kører ikke så længe og ikke så godt med dem ifht oem NGK.
Lad dermed ikke være sagt at visse biler godt kan have en fordel af rørene.
Att fordfan
Nu nævnte jeg jo en helt stribe "gratis" modificeringer som er rimelige at gå til, og vi kan jo diskutere det her tændrørssjov til døde. Vi er ganske sikkert enige langt hen af vejen, eksemplet med tændrørene er i mine øjne flueknepperi på en detalje som kræver at der er langt $$ i en motor i forvejen for at det skal være reelt(som jeg også giver udtryk for)
Det er ligegodt dælens at jeg ikke kan finde det site med flammefront billederne på. :x
Der kunne man ret tydeligt _se_ at flammen "kom hurtigere ud af hullerne" i den side hvor røret er åbent. Men set i sammenhæng med en god solid hvirvel så betyder røret intet.
Alle 4cyl 8V volvo m. turbo kører ikke så længe og ikke så godt med dem ifht oem NGK.
Lad dermed ikke være sagt at visse biler godt kan have en fordel af rørene.
Att fordfan
Nu nævnte jeg jo en helt stribe "gratis" modificeringer som er rimelige at gå til, og vi kan jo diskutere det her tændrørssjov til døde. Vi er ganske sikkert enige langt hen af vejen, eksemplet med tændrørene er i mine øjne flueknepperi på en detalje som kræver at der er langt $$ i en motor i forvejen for at det skal være reelt(som jeg også giver udtryk for)
Det er ligegodt dælens at jeg ikke kan finde det site med flammefront billederne på. :x
Der kunne man ret tydeligt _se_ at flammen "kom hurtigere ud af hullerne" i den side hvor røret er åbent. Men set i sammenhæng med en god solid hvirvel så betyder røret intet.