Side 3 af 7
: 16 jan 2014, 15:09
af m power
john 406 turbo skrev:Captain Slow skrev:john 406 turbo skrev:HenrikGM skrev:Uden stiger??
Dvs alle mod alle i fri træning kun mod uret?
Jeg er ved at lave et reglement til DHB 2014, og som det ser ud, så bliver det uden finaler mm, da flere deltagere ikke syntes om det.
Så det bliver bedste tid i hver klasse der vinder.
Regner med at reglementet bliver lagt online senest i næste uge.
hvis du henviser til forlagets tilfredsheds "analyse" kan jeg kun sige at den i bedste fald er yderst misvisende,, uden stigefinaler er der jo ingen headsup, og dermed,,sagt på godt jysk,, ingen vinder, bare en god træningstid
Det er sådan de køre det i Sverige "En dag på striben" og det har fungerede i mange år.
Da DHB's nye moto er "Mere race, mindre tivoli" så det er i deres ånd, at det køres på den måde.
Som jeg skrev tidligere, så er jeg også tilhængere af finalerne, da jeg syntes det er den mest fair måde at afgøre det på.
Men det er også min beslutning, at prøve det uden finaler, da der er nye officials på banen i år. Disse skal vise deres værd inden vi evt kaster os ud i finale rod igen.
Vi brugte desværre også 4 timer på at afvikle klasse finaler og super finale. Og så kræves det af officials, at de er klar i spyttet at holde styr på alle detaljer, for at kunne afvikle finalerne uden det blev et rod.
John Sahl@ Se længere oppe i mit første svar, der står hvornår det kommer ud. Næste uge forhåbentligt.
M power@ Tyvstart er lig med ingen tid, men normalt er det uden reaktionstid. Du har en point i, at med reaktionstid er mere fair over for alle. Det er noget svære at sætte en god tid på den måde, end bare a til b tid.
Ja jeg håber da på at det vil blive inkl reaktionstid
Det gør også at der er lidt mere sport i det, og adrealinen kommer i kog Hehe

: 16 jan 2014, 16:10
af HenrikGM
Jeg tænker også lidt på publikums oplevelse.
Hvis der ingen stiger er, så er det hip som hap hvad du får at se. Der bliver ingen "så er det nu at de hårdeste drenge kommer"
Jeg er fuldstændigt med på hvor stort et bøvl det kan være at afvikle stiger korrekt, og hvad det kræver af officials, men DHB uden bliver jo uden en egentlig afslutning i mine øjne.
Når den første doorslammer har kørt en 9sekunders tid, så behøver man ligesom ikke kunne mere.
Bliver det tilmed kørt uden reaktionstid, så bliver det ikke engang to mod to, men derimod 1+1 ved siden af hinanden, dvs. endnu mindre til publikum. Reaktionstiden skal ligesom med hvis det ikke skal være ren træningsevent.
: 16 jan 2014, 17:05
af m power
john 406 turbo skrev:HenrikGM skrev:Uden stiger??
Dvs alle mod alle i fri træning kun mod uret?
Jeg er ved at lave et reglement til DHB 2014, og som det ser ud, så bliver det uden finaler mm, da flere deltagere ikke syntes om det.
Så det bliver bedste tid i hver klasse der vinder.
Regner med at reglementet bliver lagt online senest i næste uge.
De der flere DELTAGERE hvem er det ??? for jeg kender nu en del der kører race og ingen af dem har noget imod stigesystemet.
: 16 jan 2014, 17:14
af John Sahl
m power skrev:john 406 turbo skrev:HenrikGM skrev:Uden stiger??
Dvs alle mod alle i fri træning kun mod uret?
Jeg er ved at lave et reglement til DHB 2014, og som det ser ud, så bliver det uden finaler mm, da flere deltagere ikke syntes om det.
Så det bliver bedste tid i hver klasse der vinder.
Regner med at reglementet bliver lagt online senest i næste uge.
De der flere DELTAGERE hvem er det ??? for jeg kender nu en del der kører race og ingen af dem har noget imod stigesystemet.
Det må være alle dem som ikke har en chance for at vinde, og dermed bare vil køre mest muligt. Selv om det ikke interesserer mig personligt at køre lige ud, så holder det bare på ingen måde i min bog på den måde.
Det er præcist lige så godt som et afbrudt samleje, når der ikke findes reelle vindere ved at bruge stigen.
: 16 jan 2014, 17:37
af m power
John Sahl skrev:m power skrev:john 406 turbo skrev:HenrikGM skrev:Uden stiger??
Dvs alle mod alle i fri træning kun mod uret?
Jeg er ved at lave et reglement til DHB 2014, og som det ser ud, så bliver det uden finaler mm, da flere deltagere ikke syntes om det.
Så det bliver bedste tid i hver klasse der vinder.
Regner med at reglementet bliver lagt online senest i næste uge.
De der flere DELTAGERE hvem er det ??? for jeg kender nu en del der kører race og ingen af dem har noget imod stigesystemet.
Det må være alle dem som ikke har en chance for at vinde, og dermed bare vil køre mest muligt. Selv om det ikke interesserer mig personligt at køre lige ud, så holder det bare på ingen måde i min bog på den måde.
Det er præcist lige så godt som et afbrudt samleje, når der ikke findes reelle vindere ved at bruge stigen.
haha der fik du sku mig til at

: 16 jan 2014, 20:51
af Captain Slow
Det er en sørgelig udvanding af sporten. på et endnu mere sørgeligt grundlag.
nye officials igen igen, hvorfor ikke bruge dem der har bevist de magter opgaven, og se i øjnene at mange forsinkelser ret beset opstod pga. forlagetes indblanding i ting ikke havde forstand på.
nu sælger man kvalitet for kvantitet, og vil komme til at se 15+ sekunders tider fra biler der ret beset burde være sorteret fra tidligere i eventet til fordel for dem der ret beset kan slås om titlen
: 17 jan 2014, 00:56
af john 406 turbo
Captain Slow skrev:Det er en sørgelig udvanding af sporten. på et endnu mere sørgeligt grundlag.
nye officials igen igen, hvorfor ikke bruge dem der har bevist de magter opgaven, og se i øjnene at mange forsinkelser ret beset opstod pga. forlagetes indblanding i ting ikke havde forstand på.
nu sælger man kvalitet for kvantitet, og vil komme til at se 15+ sekunders tider fra biler der ret beset burde være sorteret fra tidligere i eventet til fordel for dem der ret beset kan slås om titlen
Og hvilken officials mener du der har kunnet magtet opgaven?
: 17 jan 2014, 00:58
af john 406 turbo
m power skrev:john 406 turbo skrev:HenrikGM skrev:Uden stiger??
Dvs alle mod alle i fri træning kun mod uret?
Jeg er ved at lave et reglement til DHB 2014, og som det ser ud, så bliver det uden finaler mm, da flere deltagere ikke syntes om det.
Så det bliver bedste tid i hver klasse der vinder.
Regner med at reglementet bliver lagt online senest i næste uge.
De der flere DELTAGERE hvem er det ??? for jeg kender nu en del der kører race og ingen af dem har noget imod stigesystemet.
Rene Fredslund f.eks er da ikke hvem som helst, og han er en af dem der ikke syntes om stige finaler.
: 17 jan 2014, 02:10
af Captain Slow
john 406 turbo skrev:Captain Slow skrev:Det er en sørgelig udvanding af sporten. på et endnu mere sørgeligt grundlag.
nye officials igen igen, hvorfor ikke bruge dem der har bevist de magter opgaven, og se i øjnene at mange forsinkelser ret beset opstod pga. forlagetes indblanding i ting ikke havde forstand på.
nu sælger man kvalitet for kvantitet, og vil komme til at se 15+ sekunders tider fra biler der ret beset burde være sorteret fra tidligere i eventet til fordel for dem der ret beset kan slås om titlen
Og hvilken officials mener du der har kunnet magtet opgaven?
NSAD´s,, hvis ikke gay Jay og andre havde blandet sig, ville det have kørt gnindningsløst
Kunne være sjovt at vide hvem der er blevet spurgt, for har godt nok meget svært ved at se at nogen af "de store drenge" kan have den mening.
af top 10 kørere i deres respektive klasser (altså 80-90 kørere) tvilvler jeg på at en af hver ville fraskrive stigefinalen.
: 17 jan 2014, 07:31
af m power
john 406 turbo skrev:m power skrev:john 406 turbo skrev:HenrikGM skrev:Uden stiger??
Dvs alle mod alle i fri træning kun mod uret?
Jeg er ved at lave et reglement til DHB 2014, og som det ser ud, så bliver det uden finaler mm, da flere deltagere ikke syntes om det.
Så det bliver bedste tid i hver klasse der vinder.
Regner med at reglementet bliver lagt online senest i næste uge.
De der flere DELTAGERE hvem er det ??? for jeg kender nu en del der kører race og ingen af dem har noget imod stigesystemet.
Rene Fredslund f.eks er da ikke hvem som helst, og han er en af dem der ikke syntes om stige finaler.
kørte René sidste år ?? Nej det gjorde han så ikke, for han vil ikke køre med de tunge drenge hvor han ingen chance havde for at vinde sin klasse.
Hvis ikke René har en chance for at vinde en pokal, så gider han ikke køre.