Side 3 af 3

Re: Aluminiums lodning aldrig har det været nemmere

: 14 feb 2014, 12:14
af HenrikGM
ikke så dårligt første forsøg.

Husk bare at når du først har loddet med disse produkter, så kan du ikke svejse i den bagefter. Har prøvet, det er noget rigtigt skrammel!
-Men lodningen kan faktisk klare sig fint alene, så til mange ting går det rigtigt fint.

Jeg har lukket små stenslagshuller i en køler med det, så det er vældigt alsidigt, men man skal bare træffe et valg om reperationen skal sveses eller loddes, for når først loddet har været der, så svejser det mildt sagt interessant.

Hvad er det for en motor?

Re: Aluminiums lodning aldrig har det været nemmere

: 14 feb 2014, 14:00
af Mads B (dk)
Det er en type1 folkevogns motor som jeg er ved at bygge vems på

Re: Aluminiums lodning aldrig har det været nemmere

: 16 feb 2014, 08:47
af Runesm
Mads B (dk) skrev:Det er en type1 folkevogns motor som jeg er ved at bygge vems på
Økonomi, kørbarhed eller hestekræfter? :D

Re: Aluminiums lodning aldrig har det været nemmere

: 16 feb 2014, 10:10
af Mads B (dk)
Må man vælge alle 3 ? ;-)

Re: Aluminiums lodning aldrig har det været nemmere

: 16 feb 2014, 18:23
af Runesm
Mads B (dk) skrev:Må man vælge alle 3 ? ;-)
Helt 100.
Olietemperatur istedet for kølevandstemperatur, eller bliver det overflade på cylindrene eller temperaturen på køleluften?

Re: Aluminiums lodning aldrig har det været nemmere

: 16 feb 2014, 18:56
af Mads B (dk)
Det bliver olie temp målt i bundkaret