Side 3 af 4
: 25 maj 2013, 19:21
af r_uldal
I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ?

: 25 maj 2013, 19:25
af John Sahl
r_uldal skrev:I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ?

Nej?

: 25 maj 2013, 21:03
af r_uldal
John Sahl skrev:r_uldal skrev:I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ?

Nej?

Ha ha ha

: 25 maj 2013, 21:35
af luske
r_uldal skrev:I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ?

ja men det kan blive lidt kedeligt
MVH Luske
: 25 maj 2013, 22:12
af JesperKonge
Man giver jo også folk med astma medicin, hvorfor skal den hive efter vejret...

: 25 maj 2013, 23:02
af r_uldal
Det er heller ikke med min gode vilje men regler er regler og til historisk motorsport må man bruge det der eksisterede dengang med meget få undtagelser

: 25 maj 2013, 23:31
af Lars PH
Den gang den bil blev lavet fandes turbo da også så det kan da ikke være en grund
: 26 maj 2013, 09:29
af r_uldal
Lars PH skrev:Den gang den bil blev lavet fandes turbo da også så det kan da ikke være en grund
Bilen skal jo følge homologeringen så jo desværre ingen turbo

: 04 jun 2013, 12:25
af Bufas
Den svenske 2,4 kører med 11,16mm løft på knasten. Det giver 17mm løft på ventilerne.
http://www.highspeedracing.se/OpelGrHKitcar.htm
: 07 okt 2013, 23:31
af r-ae86
hej Ruben
den gamle jern hest bliver svær og få de heste ud af, topstykket er ikke jorden bestste .-( og alt over 110hk pr liter på en 8V er svært
den bedste 2.0 jeg har set på kab er 230hk på tørsump smøring osv
en god cih ligger på 210 til 215 hk
problemer
ikke cross flow (Varme)
2,2 topper er bedst (hvis du ikke finder en svensker top) men gods i port bliver meget tyndt hvis den skal portes optimalt, så leve tid er ikke den bedste
forbrændings kanner er bare for stort med tændrør helt over i den enene side
stempel kronen ødelægger forbrændingen
den er alt for over kvardrastisk, derfor virker 2,4 så meget bedre
/rene