Carina turbomotor
Redaktør: Moderatorer
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
K-FINN skrev:Ja, men det giver INGEN respekt nede på tanken.
Det er heller ikke vigtigt, vi ved jo alle det er længden af 11'taller på vejen derfra der tæller
Det fedeste er altså at give de der bling bling typer baghjul i en gammel dyt der liger et levn fra den kolde krig.. (Gad vide hvad folk ville tænke hvis jeg kom kørende med et sort tæpperør på taget af lada'en ? Evt lidt slørings tæppe også
Fri bane fuld hane! 
-
K-FINN
- Mester Medlem
grydesvamp skrev:K-FINN skrev:Ja, men det giver INGEN respekt nede på tanken.
Det er heller ikke vigtigt, vi ved jo alle det er længden af 11'taller på vejen derfra der tæller![]()
![]()
Det fedeste er altså at give de der bling bling typer baghjul i en gammel dyt der liger et levn fra den kolde krig.. (Gad vide hvad folk ville tænke hvis jeg kom kørende med et sort tæpperør på taget af lada'en ? Evt lidt slørings tæppe også
Lige netop, er du gal alle de sjove timer jeg har haft i min starlet.
Der er ALTID nogen der vil køre race imod en total standard starlet med stålfælge og 145/14" dæk.
Når jeg kørte i supra var der aldrig nogen der spillede op.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Runesm
- Mester Medlem
K-FINN skrev:grydesvamp skrev:K-FINN skrev:Ja, men det giver INGEN respekt nede på tanken.
Det er heller ikke vigtigt, vi ved jo alle det er længden af 11'taller på vejen derfra der tæller![]()
![]()
Lige netop, er du gal alle de sjove timer jeg har haft i min starlet.
Der er ALTID nogen der vil køre race imod en total standard starlet med stålfælge og 145/14" dæk.
Når jeg kørte i supra var der aldrig nogen der spillede op.
Også derfor jeg savner min gamle Polo Hit så meget
Den byggede jeg efter Lars PH lavede sin 1,1 karburator med turbo.
ALLE ville prøve at køre fra en rusten Polo Hit på 13" cykeldæk. Meget få lykkedes
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
Nick J (Turbo smeden)
- Junior Medlem