singh rapport

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#21 Indlæg af lqs »

det er mærkeligt man ikke ser det her på flere standard motorer....?
MVH søren
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#22 Indlæg af møffe »

lqs skrev:det er mærkeligt man ikke ser det her på flere standard motorer....?
MVH søren

kunne det tænkes at der ikke er noget at komme efter på en 16v maskine, som alt er idag?
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#23 Indlæg af lqs »

ideen med disse riller er jo ikke så ny. der er stadig MASSER af to ventilede motorer. bla alle us v8 motorer.
MVH søren
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#24 Indlæg af møffe »

lqs skrev:ideen med disse riller er jo ikke så ny. der er stadig MASSER af to ventilede motorer. bla alle us v8 motorer.
MVH søren


jeg tænker mere i retning af at på en 16V maskine ikke har de kanter rillen files ned i.

men du har sikkert ret i at der er us maskiner stadig med 2v.

men hvorfor har de dyre folk overset lige denne billige detalje som spare alu i støbningen sammen med den åbenbart forbedre så meget at selv gamle motore jo lyder til de kan synes idag med de forureningskrav der er.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Besvar