: 20 sep 2011, 22:53
Ja hold kæft stål toppakninger kan være svære og se skader på!
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Forkert tilspænding af topstykke fra fabrikkens side af etc - gamle supra'er er glimrende eksempler på dette.HenrikGM skrev:Ok, hvad er årsagen da så?dinmor skrev:Bob bob ikke. Nok ikke lige på den model, men det hænder da...HenrikGM skrev:Termostaten er tjekket, og den vender rigtigt? Kan den udlufte?
Er trykekspansionsbeholderens låg iorden?(ret tryk)
I sjældne tilfælde er den kun læk v. bestemt stressforhold(temperatur) og bliver så tæt igen, MEN der hvor vandet siver(feks en indsugningskanal) der kan man se spor efter vandet i kanalen.
Toppakning på std biler går ikke i stykker inde for bilens levetid, medmindre der er tale om en kronisk fejl, eller fejl40.
Det kan man vel også kalde en "fejl 40" ??!?dinmor skrev:Forkert tilspænding af topstykke fra fabrikkens side af etc - gamle supra'er er glimrende eksempler på dette.HenrikGM skrev:Ok, hvad er årsagen da så?dinmor skrev:Bob bob ikke. Nok ikke lige på den model, men det hænder da...HenrikGM skrev:Termostaten er tjekket, og den vender rigtigt? Kan den udlufte?
Er trykekspansionsbeholderens låg iorden?(ret tryk)
I sjældne tilfælde er den kun læk v. bestemt stressforhold(temperatur) og bliver så tæt igen, MEN der hvor vandet siver(feks en indsugningskanal) der kan man se spor efter vandet i kanalen.
Toppakning på std biler går ikke i stykker inde for bilens levetid, medmindre der er tale om en kronisk fejl, eller fejl40.
Ved ikke om man kan kalde det fejl40 når det er forkert når det forlader fabrikken :/ ?Gummispoiler skrev:Det kan man vel også kalde en "fejl 40" ??!?dinmor skrev:Forkert tilspænding af topstykke fra fabrikkens side af etc - gamle supra'er er glimrende eksempler på dette.HenrikGM skrev:Ok, hvad er årsagen da så?dinmor skrev:Bob bob ikke. Nok ikke lige på den model, men det hænder da...HenrikGM skrev:Termostaten er tjekket, og den vender rigtigt? Kan den udlufte?
Er trykekspansionsbeholderens låg iorden?(ret tryk)
I sjældne tilfælde er den kun læk v. bestemt stressforhold(temperatur) og bliver så tæt igen, MEN der hvor vandet siver(feks en indsugningskanal) der kan man se spor efter vandet i kanalen.
Toppakning på std biler går ikke i stykker inde for bilens levetid, medmindre der er tale om en kronisk fejl, eller fejl40.