GG vi har netop punget lidt op og købt serupgaard.dk så 2900 søer tilsammen i opformering..Wankel skrev:^^ det var ellers et jævnt imponerende fortagende - bondeknold
så ja lidt stort er det vel..
men de er ikke lavet i kina.
Redaktør: Moderatorer
GG vi har netop punget lidt op og købt serupgaard.dk så 2900 søer tilsammen i opformering..Wankel skrev:^^ det var ellers et jævnt imponerende fortagende - bondeknold
Det kunne måske være "K1 Technologies" stænger du har set? Det er et "billig" firma Carrillo har opkøbt, for også at få en del af kagen i den billige ende af market. De er vist nok kinesiske og så slutbearbejdede hos K1 i US. Der står K1 på dem, men sælgere er selvfølgelige vældigt glade for at nævne at det er "Carrillo" stænger. Der er bare ikke mere Carrrillo i dem end der er hund i hundemad.lqs skrev: men det laver nu ikke om på at nogen af deres stænger kommer fra KINA. det er jeg 99,99% sikker på.
da vi stadig har fordelen af at holde alt genmatriale og information her i dk og på axelborg så går der længe før de har lige så gode indekser i kina som i dk. og da der stadig laves nye avlsmål så kan de ikke være med på nogen måde.wukshady skrev:Nej men det blir de sgu nok snart, sådan som dansk knowhow og génmateriale bliver eksporteret ud af landetmøffe skrev:
men de er ikke lavet i kina.
eksagt. der er det superbillige og så det som der faktisk er en kvalitets kontrol på.Supra MK4 skrev:Hvorfor tror folk de er blevet dårligere, bare fordi de er blevet lavet i kina ?
Hvordan kan du lure det på sådan et billed? Hvis det er tilfældet at Carrillo sælger Kina made stænger, så er det dæl'me falsk reklame at de på samme side tydeligt skriver at deres ting er "USA made". Det vil være firmamæssigt hul i hovedet at begynde at sælge billig-stænger med Carrillo navnet på og det er vel netop af samme grund de i stedet har opkøbt K1. Så kan de få en bid af billig markedet uden at devaluere Carrillo brandet.lqs skrev:http://www.cp-carrillo.com/Segments/SportCompact/tabid/64/Default.aspx den der ligger på billedet her. det er en KINA stang lavet i KINA. det er jeg helt sikker på. om den bliver bedre eller dårligere af det?
Jeg morere mig i hvertfald.Supra MK4 skrev:Hvorfor tror folk de er blevet dårligere, bare fordi de er blevet lavet i kina ?
klyfax skrev:Supra MK4 skrev:Hvorfor tror folk de er blevet dårligere, bare fordi de er blevet lavet i kina ?
Så Kinamand er ikke dummere end andre, de har bare en andersledes tankegang fra fødslen af, som lige skal rettes til kvalitet.