Side 3 af 3

: 16 aug 2010, 19:31
af lqs
møffe skrev:
lqs skrev:har fået rullett 639hk med en bosch pumpe. ikke en gang en 044. tænker det har været en fra et K anlæg. mange gange er det nok mere med at tænke sig om, i stedet for "bare" at købe dyre stumper.
MVH søren


ja det er lidt sjovt. ofte syntes jeg ikke at de biler jeg kender med over 500hk kan få nok med en 044 pumpe. men det er alle gadebiler der klare en flatout på motorvejen. og SKAL kunne holde til det. ikke bare rulle tal over et par træk.

men det kan da ikke udelukkes der gøres noget forkert.
flatout med en sierra med 639hk bliver uden mig. men ingen tvivl om at der ville ske noget vildt.... med den rigtige gearing og en lav undervogn vil jeg tro at 350kmt er mulige (teoretisk vel at mærke) ting som dæk og manglende flycertefikat vil nok blive et problem.... bare 500hk tænker jeg er nok til 300kmt. MVH søren

: 16 aug 2010, 19:53
af HenrikGM
lqs skrev:[] flatout med en sierra med 639hk bliver uden mig. men ingen tvivl om at der ville ske noget vildt.... med den rigtige gearing og en lav undervogn vil jeg tro at 350kmt er mulige (teoretisk vel at mærke) ting som dæk og manglende flycertefikat vil nok blive et problem.... bare 500hk tænker jeg er nok til 300kmt. MVH søren


Hvis det skal filmes for eftertiden så husk at få placeret nogle "flyby" kameraer på strækningen. Ingen garanti for at et on-board kamera vil vise den reelle mulige topfart, men hvis kameraet er med SD kort feks, så kan det være at man kan aflæse hvor langt op den kom inden flycertifikater blev mere aktuelle end kørekort.

Jeg tænker her på de missilbilleder fra nosecam der var så populære i nyhederne engang....Skodvinkel. ligesom det blev interessant, så går kameraet sgu i sort!