Side 3 af 3

: 16 feb 2010, 21:14
af brumpot
m power skrev:nu skriver du at batt er flyttet, er dine kabler til batt kraftige nok :?: det kan jo være du har et tab der.


Ja den bliver viste ik støre:)

: 17 feb 2010, 09:00
af VAG mekaniker
brumpot skrev:
m power skrev:nu skriver du at batt er flyttet, er dine kabler til batt kraftige nok :?: det kan jo være du har et tab der.


Ja den bliver viste ik støre:)

Nu er det jo ikke størrelsen det kommer an på men ..... :gnaek:
Hvis bat er flyttet bag i vogn, har du mon så ikke har noget spændningstab på stel siden. Tag et volt meter og sæt den eneledning på stelpol bat - den anden sætter du på blok eller top. Kør med starter og aflæs hvor mange volt der går tabt i stel siden.
Hvis det er som det skal være så er det under 0.5 volt gerne mindre.
Prøv samme nummer fra plus pol og til starter.
Så kan vi jo høre om du har den rigtige størrelse...... :gnaek:

: 25 feb 2010, 21:46
af Gybsen
Noget nyt i sagen...?

Kan også være dine cranking settings(ved ikke om der er det på omex)

Min wolf boks skal vide hvilke rpm område der bliver tørnet i, så hvis dit område er sat fra f.eks 250-500rpm så går det galt der..? Bare en tanke :wink:

: 05 mar 2010, 10:01
af brumpot
Tror måske vi fant fejlen, men så begyndte det jo og pisse ud af min olie slange til turboen som jeg lige havde købt ved nordic. så nu går jeg bare og venter på en ny, men sys de er lidt langsomme :coffee:

: 10 mar 2010, 18:43
af brumpot
Så køre lortet :) skiftede indugiver, lavede nyt beslag, og nye stik. og den startet i første tørn, så nu er jeg en glad mand, håber bare ik der kommer mere. :D