Det endelige svar fra skat

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#21 Indlæg af lqs »

BURDE? ja det kan sgu godt være! men det ville jeg ikke bruge som argument over for nogen... det er en JDM motor der er godkendt i JAPAN. mig bekendt ingen andre steder. det samme med ydelsen. den er opgivet til 280hk. men tidligere var alle japanske bilfabrikker enige om ikke at markedsføre biler, med en højere ydelse end de 280hk. hvad ydelsen så reelt var i virkeligheden?
noget andet var så at man her i denne del af verden opgiver i DIN eller EØF hk. i JAPAN? SAE? eller??
endelig mener jeg at bilen vil være MEGET nem at syne med en 2JZ motor. tror ikke det vil give nogen som helst problemer. særligt ikke hvis man ikke gør opmærksom på at der er byttet motor...

MVH SØREN
Besvar