Side 3 af 8
: 24 dec 2009, 11:47
af Yugo Turbo
Mads B (dk) skrev:En outlaw bil er vel en bil der er så rå tunet, at den ikke kan synes men som alligevel bliver brugt på vejen.
Og for at kunne bruge en rå tunet bil på vejen uden at blive stoppet(så man skal til syn), så har man brug for alle lygter osv, for ikke at vække opsigt.
Det er vel grunden til at der skal være lygter på i outlaw klassen

ca spot on... dog ikke at den bliver brugt på vejen, for biler uden nummerplader hører ikke hjemme på offentlig vej
og biler som dem der typisk vil være i outlaw, vil typisk ikke kunne synes, derfor kunne man anse det at der sidder nummerplader på for en slags dokumentfalsk, hvilket vi på ingen måde hverken kan eller vil opfordre til. og det er så derfor at nummerpladekravet er droppet i outlaw og unlimited
: 25 dec 2009, 10:18
af møffe
lige for at tage et eksempel på en bil som jeg kender noget til. sådan for at klasseindele den.
sierra cosworth 2wd fra 88-89. født uden kat.
200blok og 4x4 top.
intercooler RS500 kopi ( sidder foran køler)
cnc heads top.
BD16+ knaster mekaniske løftere.
peter G manifold
GT35 lader
RS500 indsmanifold med 8 dysser setup.
sådan en laver vel ca 500-600hk (og er set med mere)
det er vel som sådan en bil i gadeklassen?
hvad hvis det er en nyere 4X4 model som er født med 3 katalysatore hvor de er fjernet.
det er ikke for at meje jer ned. men nu behøver man hverken at flytte ting rundt eller udbygge ting i en sierra for at montere relativt store kølere/ic etc på en sierra. det er mere for at få en forståelse på reglerne.
god jul drenge.
: 25 dec 2009, 11:21
af Ravnen
møffe skrev:lige for at tage et eksempel på en bil som jeg kender noget til. sådan for at klasseindele den.
det er ikke for at meje jer ned. men nu behøver man hverken at flytte ting rundt eller udbygge ting i en sierra for at montere relativt store kølere/ic etc på en sierra. det er mere for at få en forståelse på reglerne.
god jul drenge.
sierra cosworth 2wd fra 88-89. født uden kat.
Bilmodellen har ingen betydning for klasseinddeling
200blok og 4x4 top.
intercooler RS500 kopi ( sidder foran køler)
cnc heads top.
BD16+ knaster mekaniske løftere.
peter G manifold
GT35 lader
RS500 indsmanifold med 8 dysser setup.
sådan en laver vel ca 500-600hk (og er set med mere)
Tuningsgrad har ingen betydning for klasseinddeling.
det er vel som sådan en bil i gadeklassen?
hvad hvis det er en nyere 4X4 model som er født med 3 katalysatore hvor de er fjernet.
Der er ingen krav mht. katte (dem der renser udstødningsgasserene) i nogle af klasserene.
Denne bil... hvorfor spørger du egentlig om det her, Møffe, den burde jo være nem nok selv at klasse ind?,den kan jo køre i alle tre klasser ud fra det du skriver, men med effekten på de 500-600 hk er det sandsynligt at den ender i Outlaw (hvis at den kører hurtigere end 12 sek).
: 25 dec 2009, 11:39
af møffe
tak.
det var bare for at være sikker.
: 25 dec 2009, 15:31
af Captain Slow
damn hvor er alting nemt når man har en Sierra

: 25 dec 2009, 15:36
af Saab-Daniel
Hmm, hvad koster sådan en sierra?
Daniel.
: 25 dec 2009, 15:39
af Yugo Turbo
Vil i VIRKELIG falde ned på ford niveau drenge? godt det ikke er mig

: 25 dec 2009, 16:15
af Captain Slow
shhhhh.
ikke råbe for højt Lasse, det er jo ikke sikkert alle ved du kører Fiat

: 25 dec 2009, 16:27
af Ravnen
Lasse, ved du egentlig hvar mange Ford stumper jeg har monteret på din Fnat i tidens løb?
Faktisk kan det godt være lidt omstændigt at montere en ordentlig syg interkøler på sådan en Sierra fætter, med den monster forvange Henry F. udstyrede den med fra fabrikken...
Og bemærk venligst at jeg endnu (pga. god matsort stil) ikke har tyet til den Jydske løsning med havelåge, tilhørende Mario® rørføring samt bortsprængt låseplade, forlygter, inderskærme og frontklap + det løse...

: 25 dec 2009, 16:38
af Captain Slow
nogen der har bemærket at der er gået en stand up comedian tabt i ravnen
