: 22 nov 2009, 15:08
altså med det setup du er ude i nu så skal du nok regne med backfires der kan skyde karben af turboen
samt at dit overskydende tryk ved gearskifte nok vil bøje nogle turbovinger med tiden
ikke sagt at dett ikke kan virke men det har nogle omkostninger i form af dårlig roll-on og smadrede turbovinger , men det er billigt
men det kan virke , har set 270hk fra en gammel gsxr1100 (1987modelgammel)
men gør som henrikGM foreslår , konverter til sprøjt og få mere effekt og kørbarhed i samme pakke
EDIT: og hør endelig efter når der er nogle der siger at modtryk på udstødningssiden er din fjende , for højt tryk der resulterer i brændte ventiler og hullede stempler
mvh luske
ikke sagt at dett ikke kan virke men det har nogle omkostninger i form af dårlig roll-on og smadrede turbovinger , men det er billigt
men gør som henrikGM foreslår , konverter til sprøjt og få mere effekt og kørbarhed i samme pakke
EDIT: og hør endelig efter når der er nogle der siger at modtryk på udstødningssiden er din fjende , for højt tryk der resulterer i brændte ventiler og hullede stempler
mvh luske