Side 3 af 4

: 01 okt 2009, 21:23
af Captain Slow
der er jo intet tabt i den "billige løsning" da der helt sikkert vil være købere nok til at overtage det til deres ae86/ke70, bmw, eller hvad ved jeg.

så mon ikke det bliver den løsning i 1. omgang

: 01 okt 2009, 22:25
af lqs
min kammerat smadrede hans ATLAS bagtøj 3gange. fyldte dyre dele i hver gang.... men det holdt ikke.
så ofrede han 20000kr på et 9". nu holder det. hvad der så egentlig er billigt?
tag og lav 100% spær lige meget hvad bagtøj du vælger.
MVH søren

: 01 okt 2009, 22:56
af Captain Slow
hvis jeg kunne finde priser, på et 9"
afkortet på mål, med et fornuftigt spær.
havde jeg mere at forholde mig til, men det er ikke lykkedes at finde noget endnu

: 01 okt 2009, 23:13
af lqs
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=36795
ellers summit racing. eller en af de andre store US postorder firmaer. spær 100%=spole.
MVH søren

: 01 okt 2009, 23:13
af Scarface
som sagt så er mk3 Torsen diffet rigtig stærkt og holdbart. det burde kunne klare tævene.

: 01 okt 2009, 23:18
af Captain Slow
hvordan vil du montere det bagtøj ?
uden en temmelig voldsom ombygning ?

: 02 okt 2009, 09:53
af lqs
gå efter stiv aksel. hæng det op i 4link. det bliver det nemmeste, og giver flest og nemmest indstillingsmuligheder.
MVH søren

: 02 okt 2009, 11:48
af Captain Slow
det er også min plan.

: 02 okt 2009, 12:20
af Ravnen
4-link ombygning... piece of cake...

: 02 okt 2009, 12:33
af Captain Slow
nemlig, det bliver ikke lettere,,

tror dog der sniger sige en ombygning af inderskærmene med, og derved ryger de originale fjeder/dæmper placeringer.

har du flere billeder af din opbygníng raven ;-)

og hvilket bagtøj kører du selv med ?