Side 3 af 3

: 13 sep 2009, 23:19
af Westmus
grydesvamp skrev:http://www.summitracing.com/parts/RCI-7808A/ Hvem siger det behøver at være dyrt ?
Mon den er stærk nok til en svinghjul? Tror nok sådan en fætter der, kun er beregnet til at holde sammen på indholdet fra selve gearkassen.

Her er en hjemmelavet til en bobble, som tilsyneladende er blevet race-godkendt i US: http://www.speedshots.net/tvwdra/forum/ ... 55#msg4155

: 13 sep 2009, 23:47
af Captain Slow
overvejer at bygge min tunnel i 3mm rf

: 14 sep 2009, 03:32
af lqs
splynk skrev:overvejer at bygge min tunnel i 3mm rf
to lag 0,8 eller mere med klæde imellem er nok langt bedre end et lag 3mm. sammenligningen med en stiksikker vest er ikke tilfældig. det er langt hen af vejen de samme krav der stilles. det er store kræfter der er på spil når en kobling eller svinghjul bestemmer sig for at (ad)skilles. ofte kan sprængstykkerne ledes på vej, de behøver ikke nødvendigvis lukkes inde i en kasse. ned i banen gør de sædvanligvis ikke større skade.
MVH søren
SFI=sådan fusker inderne?

: 14 sep 2009, 05:18
af Captain Slow
nej nej, SFI = SelvFedeIndianere ;-)

nu siger du klæde imellem,,,så er det vel bare at svejse den originale op igen i alm jern, klæde imellem, og så bolte en 0,8-1,0 mm over den.
hvilken slags klæde vil i foreslå ?

: 14 sep 2009, 12:04
af Spirillen
splynk skrev:det er en toyota 1uzfe motor, født med automat, med et modificeret 3sgte støebejerns svinghjul
Ved godt, at det er mere offtopic, men se lige her:
Billede

Det er beregnet til at montere sammen med den originale flexplade(med lidt mods), koblingsfladen er lavet ud af en bremseskive(mangler at blive rettet af på billedet).


PS. Er heller ikke imponeret af SFI, eller nærmere andres forherligelse af dem.