K: Motorstativ.

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#21 Indlæg af klyfax »

Yugo Turbo skrev:jeg har ALDRIG været inde i biltema i næstved, uden at det kostede mig 500 kr... :mrgreen:

lækkert værktøj til fine priser.

Så skal i prøve at bo ved siden af en. DET er tavligt. Men satme lækkert, når man lige står og mangler det der værktøj der. Og når en svensk biltema render tør, så har de fået friske vare ugen efter. Dem i DK venter et halvt år nogen gange med at fylde op...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Westmus
Mester Medlem
Geografisk sted: Holstebro

#22 Indlæg af Westmus »

www.ajengros.dk har dem til 478,- . Det ligger i Tørring, er det ikke næsten rundt om hjørnet? Har selv købt en smule værktøj derfra over nettet, ok kvalitet og super kundeservice. :)

Ps. motorstand er under "til værkstedet".
-Pedersen-
Senior Medlem
Geografisk sted: I æ corolla.
Kontakt:

#23 Indlæg af -Pedersen- »

JerrilD skrev:
-Pedersen- skrev:http://cms.dvsalg.dk/default.asp?PageRef=soegvarer&main=http%3A%2F%2Fwww.dvsalg.dk%2Fis%2Fdansk%2Fsoegvarer.asp%3Fsoeg%3Dmotor&soeg=motor

Ligger i 6933 kibæk handler der tit, og er man krejler så kan du sikkert få den billigere ;)

Noget du har erfaringer med??

Jeg garrettere ;)
Fik STOR rabat på min 2 søjlede lift dengang i sin tid :D
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia C

#24 Indlæg af JerrilD »

Westmus skrev:www.ajengros.dk har dem til 478,- . Det ligger i Tørring, er det ikke næsten rundt om hjørnet? Har selv købt en smule værktøj derfra over nettet, ok kvalitet og super kundeservice. :)

Ps. motorstand er under "til værkstedet".

Ser ikke værest ud :) Tror først lige jeg tager i biltema først og ser hvad de har :D

Skal jo også passe på med at få overlæs i AX´eren så den ikke kan trækker over storebæltsbroen når jeg skal hjem :D
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
Besvar