Side 3 af 3

: 18 jun 2009, 14:59
af Yugo Turbo
jeg troede sku lige du ville til at sælge mig postbilen igen... :mrgreen:

: 18 jun 2009, 15:04
af Ravnen
mærke: Ford
model: Transit
motorvolumen: 2.4L
brændstof: Diesel
årgang: 2000
effekt: 160 hk
Moment: 400 Nm
egenvægt: 1800 kg
lastevne: 1700 kg
påhæng: 2000 kg
gear: Man.
km/l: 10
træk: baghjulstræk
grøn afgift: ?
pris: 30000,-

: 18 jun 2009, 15:16
af møffe
ravn find lige data på den rigtige diesel motor. altså 7,2 powerstroke som der ligger i F250 og F350

: 18 jun 2009, 15:27
af mh
mærke: Ford
model: F 150 Triton
motorvolumen: 5.4L V8
brændstof: Benzin
årgang: 2008
effekt: 300'ish
Moment: sikkert nok
egenvægt: -
lastevne: -
påhæng: 3500 kg
gear: aut.
km/l: -
træk: 4X4
grøn afgift: ? (Kan køre på E85)
møffe skrev:ravn find lige data på den rigtige diesel motor. altså 7,2 powerstroke som der ligger i F250 og F350
7,3L Power Stroke produces up to 250 hp (190 kW) and 525 lb·ft (712 N·m) of torque.

: 18 jun 2009, 15:37
af Ravnen
møffe skrev:ravn find lige data på den rigtige diesel motor. altså 7,2 powerstroke som der ligger i F250 og F350
Som udgangepunkt har den nyere 6L både mere effekt og moment end den gamle, nok til at accelerere "Exxon Valdez" op til 100 på under 10 sek!

: 18 jun 2009, 15:47
af møffe
Ravnen skrev:
møffe skrev:ravn find lige data på den rigtige diesel motor. altså 7,2 powerstroke som der ligger i F250 og F350
Som udgangepunkt har den nyere 6L både mere effekt og moment end den gamle, nok til at accelerere "Exxon Valdez" op til 100 på under 10 sek!
ja men iflg dem der kender den så er den gamle powerstroke den bedste. og kan vist nemt chippes til over 1000nm

: 25 jun 2009, 18:10
af Torben Paw
Yugo Turbo skrev:mærke: kia
model: sorento
motorvolumen: 2,5
brændstof: diesel
årgang: 2007
effekt: 140 hk
egenvægt: 1950 kg
lastevne: 650 kg
påhæng: 2800 kg
gear: automatgear/triptronic
km/l: (13 km/l ifølge en sælger på dba.dk)
træk: 4wd
grøn afgift: ?
Har en `07 Sorento og hvis den er så ny burde den have 170hk og må tage 3500kg på krogen... ligesom min :D Den trækker som et lokomotiv også med 3 tons på krogen har hentet en trailer den vejede 3 tons hvor jeg bare trykkede resume på fartpiloten da jeg kom ud på motorvejen og inden jeg lige opdagede at det da var lidt galt gik den 115-20 stykker og det tager forbløffende kort tid...

Har haft min et år og har trillet 63000km i den og det spiller bare der har ingenting været med den endnu bortset fra den var sporet helt hen i vejret da jeg fik den...

Men den går kun 11km/l og så ska man køre pænt!! kører 13 men jeg ligger os bag ved en specialtransport med 60km/t det meste af tiden...

: 15 aug 2009, 13:11
af sune
Yugo Turbo skrev:mærke: mercedes
model: ml 270 cdi
motorvolumen: 2,7
brændstof: diesel
årgang: 2001
effekt: 162 hk
egenvægt: 1950 kg
lastevne: 800 kg
påhæng: 3350 kg
gear: automatgear
km/l: ?
træk: 4wd
grøn afgift: ?
Så vidt jeg ved, er ml'eren en dårlig trækker, pga den korte aksel afstand, så hvis det du skal trække , bare vejer lidt og har lidt længde skal du ikke vælge en ml'er.

: 15 aug 2009, 13:13
af sune
Øhh hvorfor er der ingen der har nævnt chevy crewcaps ... de er super trækker... specielt de nye med med diesel og allison gearkasse.

De gamle er også gode, men dog lidt tøstige