Jesper H skrev:Kunne man ikke bare gå ind og så sætte "Enable launch control when TPS above" til lige under fuld gas?
Ja, det var da en mulighed
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Den funktion er der allerede.
Den måler TPS på ADC, altså fra et eller andet hvor spjældet nu står i tomgang fx. 10 og ved fuld gas går den til 254. Her kan man jo bare vælge et rimeligt højt tal fx. 250 samt over en vis omdr tal!
på min får boksen en 12v ind på en af ben´ne, og lc slår til, så jeg har simpelhen bare monteret en kontakt på min kobling som der er gennemgang i når koblingen er trykket ned færdigt arbejde
Har fået min supra op og trille med MS v 2.4 fra turbomotor.dk
Der skulle være LC i denne boks, men hvordan skal det sættes til (jeg vil gerne have det på koblingskontakten hvis dette kan lade sig gøre)?
Jeg kan se der har været trukket et kabel til lauchcontrolen, men et modstand ned og stel, også et eller andet sted på en af pins'ne, men har ingen anelse om den er stelstyret, 5v, 12v eller hvordan det hænger sammen?
Alle svar er meget velkomne
Ps. Jeg er absolut MS newbie, men har læst manualen
Hej.Jeg har de papirer fra turbomotor. Men kan desværre først hente dem sent i aften.så kan jeg scanne dem til dig.Hvis du vil have det. Hilsen martin
Hej, du må meget gerne uploade dem.
Der er nok mange andre der også kunne have glæde af det !
Hp Ae86 skrev:på min får boksen en 12v ind på en af ben´ne, og lc slår til, så jeg har simpelhen bare monteret en kontakt på min kobling som der er gennemgang i når koblingen er trykket ned færdigt arbejde
Okay, underligt. På Turbomotor boksen er der loddet modstand på, mærkeligt.