batteri spænding til 5v

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#21 Indlæg af Wildert »

audi_claus skrev:
Wildert skrev:------- og en til 5V til mit FlyCamOne2

Hej Brian. Har du også et stik til din FlyCamOne2 ud over den fatning, der følger med til den? Altså et 4-benet flat stik til fatningen - eller er det bare loddet på?
Batteriet holder kun 40 minutter når det er nyt, og cameraet sælges med en optagetid (i memory) på adskillige timer!

Hehe - ja det har jeg - ganske fusket har jeg sømmet det sammen.
Den danske forhandler har de stik med ledning på - og det er en kønnere udgave. Men den var sgu' også for dyr i forhold til hvad man fik.
Selve stikket er en ganske gængs type indenfor elektronik, og tilfældigvis identisk med dem man brugte som audiokabler på CD-ROM-drev i gamle dage.
Her er der kun 3 ledere forbundet, men med to af de kabler, så kan man klikke en "pind" ud og montere i det andet, klippe af og forlænge ved at lodde.

(der står "garagefuskere" oppe i toppen af det her forum :-))
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
audi_claus
Senior Medlem
Geografisk sted: Ebeltoft
Kontakt:

#22 Indlæg af audi_claus »

Wildert skrev:
audi_claus skrev:
Wildert skrev:------- og en til 5V til mit FlyCamOne2

Hej Brian. Har du også et stik til din FlyCamOne2 ud over den fatning, der følger med til den? Altså et 4-benet flat stik til fatningen - eller er det bare loddet på?
Batteriet holder kun 40 minutter når det er nyt, og cameraet sælges med en optagetid (i memory) på adskillige timer!

Hehe - ja det har jeg - ganske fusket har jeg sømmet det sammen.
Den danske forhandler har de stik med ledning på - og det er en kønnere udgave. Men den var sgu' også for dyr i forhold til hvad man fik.
Selve stikket er en ganske gængs type indenfor elektronik, og tilfældigvis identisk med dem man brugte som audiokabler på CD-ROM-drev i gamle dage.
Her er der kun 3 ledere forbundet, men med to af de kabler, så kan man klikke en "pind" ud og montere i det andet, klippe af og forlænge ved at lodde.

(der står "garagefuskere" oppe i toppen af det her forum :-))

Tak Brian
Jeg har et hav af gamle computere, jeg ikke nænner at smide ud, så der er nok adskillige cd-drev i dem
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe) :-)
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer
Besvar