NÅ fandt sådan en Micron Race Potte billig, men der skal lige laves lidt på den før den er i 100% i orden.
Men hvordan fanden får jeg enden af? Nogen erfaringer? Nitterne har jeg boret ud, men det endestykke vil sku ikke bare komme af. Er det en del af det indersterør som går inden i potten??
For kunne godt tænke mig at flå lidt lyddæmpning ud og noget nyt i.
Alurør, eller rustfrit rør?
Redaktør: Moderatorer
-
Jeppe 205 GTI
- Junior Medlem
Har du boret popnitterne ud i begge ender af potten? De blanke dele er sikkert svejst sammen til én enhed, og røret så skudt udover og nittet fast, gætter jeg påJerrilD skrev:NÅ fandt sådan en Micron Race Potte billig, men der skal lige laves lidt på den før den er i 100% i orden.
Men hvordan fanden får jeg enden af? Nogen erfaringer? Nitterne har jeg boret ud, men det endestykke vil sku ikke bare komme af. Er det en del af det indersterør som går inden i potten??
Mvh. Jeppe
- luske
- Mester Medlem
sådan er det på mange potter , ved dog ikke lige med micron ? har ellers selv kørt med lige netop sådan en model (fåårk den lyder for godtJeppe 205 GTI skrev:Har du boret popnitterne ud i begge ender af potten? De blanke dele er sikkert svejst sammen til én enhed, og røret så skudt udover og nittet fast, gætter jeg påJerrilD skrev:NÅ fandt sådan en Micron Race Potte billig, men der skal lige laves lidt på den før den er i 100% i orden.
MVH Luske
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Tjek lige før og efter billeder !
Hvad siger i til det??
Nu mangler jeg bare et costume mellemrør og et ophæng
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/al ... bumID=9515
Hvad siger i til det??
Nu mangler jeg bare et costume mellemrør og et ophæng
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/al ... bumID=9515
SV1000 for fun!