: 06 aug 2008, 10:58
Hvis de originale ccm ikke er nok ville jeg nok vælge at beholde OEM boring, og skifte krumtap, stænger og stempler. så kan du også godt komme over de 2 liter.
Jeg har lavet over 500hk på en standard AGU, kun med plejlstængerne skiftet.
Den bund-motor du har nu, hvilken motorkode er det? Hvis det er en AGU/AEB er det nogle fine mahle stempler med 20mm krydspinde, som kan tage masser af tæsk. De nyere E-gas modeller bruger 19mm krydspinde og nogle lidt svagere, men stadig meget stærke stempler. Der laves nu også aftermarket plejlstænger til disse.
Jeg har lavet over 500hk på en standard AGU, kun med plejlstængerne skiftet.
Den bund-motor du har nu, hvilken motorkode er det? Hvis det er en AGU/AEB er det nogle fine mahle stempler med 20mm krydspinde, som kan tage masser af tæsk. De nyere E-gas modeller bruger 19mm krydspinde og nogle lidt svagere, men stadig meget stærke stempler. Der laves nu også aftermarket plejlstænger til disse.