mærkeligt. man har ellers ikke noget liv når man køre toyotaae86 skrev:Nu har jeg mit liv for kært til at jeg tør stole på en ford del
Spacere. Stål eller alu?
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
-
RSV
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Østsjælland
Nu er der ingen grund til at tude over du har købt den dyre ALU for det er det eneste rigtige, har selv brugt det når jeg har lavet stumper til Rally biler, alm Alu er for blødt til det sjov. alt afhængig af hvor store størrelser du skal bruge så snak med Kleinsmedien længere nede af gaden de har en del af det gode alu.
Desuden skal der laves gevind i Alu så er det eneste rigtige at rulle det, det gør gevindet stærkere og det modvirker kærvvirkning.
Robert
Maskinarbejder
Desuden skal der laves gevind i Alu så er det eneste rigtige at rulle det, det gør gevindet stærkere og det modvirker kærvvirkning.
Robert
Maskinarbejder
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
-
RSV
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Østsjælland
- BMWcab
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland, 9900
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
- ae86
- Mester Medlem
De ser da fine ud.. det ser ud som om de er omkring 30mm .. og ret hurtig fabrikation (*) ..
Dem jeg byggede der havde jeg ikke en ordentlig drejebænk så det tog sin tid når man kun kunne tage et par tiendedele mm i spån af gangen
Dog så har jeg ikke undersænkt mine "studs" så meget da jeg så håber på at jeg derved ikke kan komme til at slå dem løse .. så de har kun et par mm bag "hovedet"
.. endte dine spacere så med at være billigere end hvad FK's kostede (eller anden) .. for der er da helt sikkert et eller andet sted hvor man kan købe spacere til en bimmer
Edit:
Så lige at dette (*) kunne læses som om det var noget klamp du havde brygget sammen ... det er nu ment som noget posivt -> ret hurtig fra ideé til du står med dine spacere
Dem jeg byggede der havde jeg ikke en ordentlig drejebænk så det tog sin tid når man kun kunne tage et par tiendedele mm i spån af gangen
Dog så har jeg ikke undersænkt mine "studs" så meget da jeg så håber på at jeg derved ikke kan komme til at slå dem løse .. så de har kun et par mm bag "hovedet"
.. endte dine spacere så med at være billigere end hvad FK's kostede (eller anden) .. for der er da helt sikkert et eller andet sted hvor man kan købe spacere til en bimmer
Edit:
Så lige at dette (*) kunne læses som om det var noget klamp du havde brygget sammen ... det er nu ment som noget posivt -> ret hurtig fra ideé til du står med dine spacere
Senest rettet af ae86 16 jul 2008, 22:38, rettet i alt 1 gang.