vus...?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
syncroGT
Senior Medlem
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland

#21 Indlæg af syncroGT »

vw golf skrev:tak for imputtet allesammen... jeg må se hvad det ender med. er værktøjsmager så der er rigeligt med muligheder for at lave et eller andet på cnc fræser eller cnc drejebænk hvis det er.

Ja vis du er værktøjsmager, så er der da ingen ben i selv og lave sådan en VUS ventil. Og når du afligevel har lavet opstillingen, så kan du jo lige så godt skyde nogle stykker af, som du så kan sælge :)
JDJ
Medlem
Geografisk sted: Brædstrup
Kontakt:

#23 Indlæg af JDJ »

HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#24 Indlæg af HenrikGM »

De er vist alle lavet i aluminium....Mon ikke det bliver en sliddel til udstødningsbrug....;-)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
JDJ
Medlem
Geografisk sted: Brædstrup
Kontakt:

#25 Indlæg af JDJ »

De skriver jo selv at det er til udstødning. Jeg har ikke selv forstand på om det kan holde eller ej, gik bare ud fra det når de selv skriver det. Alle de elektriske vus ventiler som de har på deres side er i alu, både dem fra Summit, Quick Time Performance og Race Ready Performance. Om det så er fordi det er nogen skod mærker skal jeg ikke kunne sige. :mrgreen:

Men bliver det så varm der lige før mellem potte at det gør noget, og det bliver vel også kølet en del af farten vinden? Ja måske spørger jeg dumt :lee:

Tjeck deres udvalg her http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+115+4294865462
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#26 Indlæg af HenrikGM »

Taget i betragtning hvor meget de forskellige VUS ventiler ligner hinanden, så vil jeg tro de bliver lavet samme sted...;-)

Alu har det med at irre i vildskab når det får en blanding af salt, vand, udstødningsgasser og varme.

Men billige, DET er de. Skal du have et tilsvarende produkt lavet til feks +5års realistisk levetid, så skal prisen noget højere op.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN
Mester Medlem

#27 Indlæg af K-FINN »

Kender 2 der kører med dem, 1 med kabel man trækker i, anden med el.
Begge to er utætte efter nogle måneders kørsel.
Syntes det er noget skrammel, og de gør de 2 der kører med det også...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
larslaursen
Junior Medlem

#28 Indlæg af larslaursen »

Dem der er linket til ved QTP og Summitracing, tager begge ca. 2 sek om at åbne. Jeg har skrevet med producenterne...
Så går det fede sq lidt af dem... JVK's åbner på et splitsekund, og det samme gør ATP's. ATP har bare haft sine i restordre i en evighed nu, og de ved heller ikke noget som helst om leveringstidspunkt :(
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
Besvar