Fakta søges....
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
lqs
- Mester Medlem
YOGO den der MEST mister FOKUS her... er dig! måske fordi du befinder dig i en drømmetilstand? HENRIK rammer jo sagen spot on! top fuel kører jo også både med nummer og en form for papirer. hvem der er mest modig mht at montere hvilken nummerplade fra hvilken bil? har vel egentligt ikke meget med bilen eller tiden at gøre. da brians toyota kørte med svenske plader monteret, var den en del hurtigere. da var der samtidig andre biler i samme land der kørte 2 sekunder hurtigere! med nummerplader.... MVH søren
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Yugo Turbo skrev:ja det ved jeg, men fokus på de danske plader
Jamen så har du da tabt lasse, for Brian har jo åbenbart været på svensker plader.
Var der ikke selv så skal intet kunne sige, men du modsiger dig selv, og i har startet en ret så latterlig diskusion. For er syn eller anden kontrol lige meget, så er det en top fueler der vinder. Skal ik tage ejeren af den 5 sek til næste ræs at klister nogle plader på den, og så køre der ned af...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
JPP
- Admin

Vi ved jo godt hvad yugo/væddemålet er ude efter....altså uanset lovligheden eller ej (frabedes i indlægget) -> Hvilken bil med påmonterede danske nummerplader har kørt den hurtigste tid. Om køreren så rent faktisk har synet sin bil, påmontere naboens plader på dagen, hører jeg sagen lige så uvedkommende her som ved de aktuelle arrangementer
Lad os nu få nogle "officielle" beviser på bordet
Lad os nu få nogle "officielle" beviser på bordet
Senest rettet af JPP 25 dec 2007, 20:53, rettet i alt 1 gang.
-
Westmus
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Holstebro
lqs skrev:....ikke længe siden en ny bruger mente at hans 8sek veteran camaro var noget af det mest extreme der kunne synes i dk!
Hvis det er ham jeg lige husker det er, er han vist ikke ligefrem berømt for at BS'e. Med det jeg kender til ham, hans seriøsitet og biler han har skruet i (både gade og race) gennem mange år, har jeg i hvertfald svært ved at tro noget han udtaler sig offentligt om ikke skulle holde 100%.
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Søren, der blev sagt at alt fnidder om syn var irelevant, findes der en bil i dk der kan køre en hurtigere tid en Brian i hans Supra, der har Danske nummerplader på der passer med stelnummeret og kører Drag/Streetracing "regelmæssigt" herhjemme eller i udlandet?
corvus terrae terror...