Side 3 af 3
: 11 nov 2007, 11:36
af klyfax
Alex_Reedtz skrev:Det vil sige at du mener en BOV skal lufte ud og pifte hele tiden når du når 100kpa (atmosfærisk tryk)? I så fald er der noget jeg har fuldstændig misforstået....
Ja, for pifter den, så er der jo tryk i rørene når du har sluppet speederen. Hvis der var atmosfærisk tryk i trykrørene når du slap speederen, så ville den heller ik pifte da trykket ik skal udlignes...
: 11 nov 2007, 14:48
af Alex_Reedtz
Tja, så har jeg helt misforstået konceptet med en bov, troede kun den skulle lufte ud dår der var vacum på den ene side af gasspjældet og tryk på den anden. Det er da også en smule irriterende at man ikke kan køre med 100-130kpa da den jo udligner trykket hele tiden og først lukker omkring 140kpa.
Så vil jeg nu hellere køre med den HKS bov jeg har nu som jo så må være defekt...
: 11 nov 2007, 15:31
af ToLa
Runesm skrev:Det var eddermanme eventyrligt billigt for den hks diverter der! Tror jeg må ha' mig en.
Hvordan siger den ToLa?
Det ved jeg så ikke helt endnu, Nordicturbo havde ikke sendt den lovede flance/adapter til 25mm slange med så den bliver ikke
monteret før her i ugen.
Og så er det værd at bemærke at kvaliteten sådan umildbart ikke er slående, men lufter den nu uf og kan den vrke i et par månede kan jeg jo altid retunere den og få en ny igen... Købeloven er en herlig ting
Tobias