: 28 aug 2007, 08:47
grydesvamp skrev:hmm okay så hvordan ligger det så med stempler fra en turbo diesel ?
En diesel er jo super højt komprimeret... Det dur ikke...
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
grydesvamp skrev:hmm okay så hvordan ligger det så med stempler fra en turbo diesel ?
grydesvamp skrev:ja men selvom der er høj komp på en diesel er det ikke sikkert der er længere fra krydspind til stempeltop på et stempel til en diesel! ved fx at stempler fra en 1900 td passer lige over i en 1900 tdi blokså er problemet med knækkede krumtapper løst
JerrilD skrev:Kan godt være jeg spørg dumt, men giver det noget at sætte smedetstempler i, og kan kan bare købe nogen der passer uden at gøre andet. (skal ha skarpere knaster i)
Havneren skrev:JerrilD skrev:Kan godt være jeg spørg dumt, men giver det noget at sætte smedetstempler i, og kan kan bare købe nogen der passer uden at gøre andet. (skal ha skarpere knaster i)
BESTEMT ikke noget du vil have noget ud af!!! Og SLET ikke til de penge du skal ofre på det...
Jeg gør det KUN fordi det er nødvendigt nu når effekten på motoren er fordoblet og de originale stempler ikke kunne holde længere.
jerrild snak med Raven. han har på et tidspunkt bygget en lidt ond politi deo, med blacktop som din. der var vist ingen stempel probs op til 350-400hk.JerrilD skrev:Kan godt være jeg spørg dumt, men giver det noget at sætte smedetstempler i, og kan kan bare købe nogen der passer uden at gøre andet. (skal ha skarpere knaster i)