Side 3 af 3

: 28 feb 2007, 18:12
af Brisse
klyfax skrev:det er noget med at når du svejser så kan du risikere at bilen giver sig for varmen, og det må den ikke. Det er det jeg har fået advide...


Så må vi ikke håbe at fabriksbilerne med isvejset bur er blevet skæve ;-)

: 01 mar 2007, 09:11
af Wildert
Brisse skrev:
klyfax skrev:det er noget med at når du svejser så kan du risikere at bilen giver sig for varmen, og det må den ikke. Det er det jeg har fået advide...


Så må vi ikke håbe at fabriksbilerne med isvejset bur er blevet skæve ;-)


For ikke at tale om hvor meget det trækker i bilen når den bliver sømsvejst :D.
Men ok, det er god latin at smide buret i før man sømsvejser (så vidt muligt) netop for at undgå at det hiver for meget :).

: 01 mar 2007, 17:47
af klyfax
Hmm det vist ikke plade smede der svare hva? For de ved godt at en bil let slår sig hvis man for svejst for meget i samme område...

: 02 mar 2007, 02:27
af Ferrari Killer
klyfax skrev:Hmm det vist ikke plade smede der svare hva? For de ved godt at en bil let slår sig hvis man for svejst for meget i samme område...


Det er de sikkert ikke..?!

Men de er rallykørere, med erfaring i at bygge rallybiler - så mon ikke de har lidt erfaring at trække på..? :wink: