Hvilke tændrør ska bruges på turbomotor`?
Redaktør: Moderatorer
-
NaDiT
- Nyt Medlem
jeps, jeg køre uden mf2, men med fcd på.. har mf2 system liggende, men som sagt, kan jeg ik få mit selv til at bore dem i indsugningen..
Mit ene tryk rør blev skudt af igår, og da jeg havde den inde på værkstedet for at få sat den slange på ændrede jeg også tændrørende med det sammen, da jeg prøvede bilen, steg den HELT vildt i ladetryk, op til næsten 1 bar.. hva kan være skyld i det?? HJÆLP hurtigt.
Mit ene tryk rør blev skudt af igår, og da jeg havde den inde på værkstedet for at få sat den slange på ændrede jeg også tændrørende med det sammen, da jeg prøvede bilen, steg den HELT vildt i ladetryk, op til næsten 1 bar.. hva kan være skyld i det?? HJÆLP hurtigt.
-
NaDiT
- Nyt Medlem
Har en kammerat der satte turbo på en 1.3'er.
4 dyser, FCD, turbo, manifold, rør, ic og 2 toppakninger. 120 hk og 150 nm, standard 75 hk. Og den har fået 20000 km TÆSK, og den køre stadige.
Og det er faktisk lettere på nogle 2.0'er.[/quote]
Hva kørte den med at tryk? for jeg har leget med tanken om at smide 2 toppakninger i, andre tændrør og få sat dyser i indsugnings-trykrøret? tænker mer hva på det ville ku holde til at tryk
4 dyser, FCD, turbo, manifold, rør, ic og 2 toppakninger. 120 hk og 150 nm, standard 75 hk. Og den har fået 20000 km TÆSK, og den køre stadige.
Og det er faktisk lettere på nogle 2.0'er.[/quote]
Hva kørte den med at tryk? for jeg har leget med tanken om at smide 2 toppakninger i, andre tændrør og få sat dyser i indsugnings-trykrøret? tænker mer hva på det ville ku holde til at tryk
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
NaDiT skrev:Har en kammerat der satte turbo på en 1.3'er.
Og det er faktisk lettere på nogle 2.0'er.
Hva kørte den med at tryk? for jeg har leget med tanken om at smide 2 toppakninger i, andre tændrør og få sat dyser i indsugnings-trykrøret? tænker mer hva på det ville ku holde til at tryk[/quote]
Fisk er ikke så meget inde i hvad der skal til. Hans køre med 0.5 bars tryk.
Men ellers snak med www.turbomotor.dk han kan nogle tricks, og er nok den i DK der ved mest om det...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
- klyfax
- Mester Medlem
- klyfax
- Mester Medlem