Side 3 af 6

: 07 sep 2006, 15:52
af lqs
LASSE fremførte alle de forskellige ideer/meniger her fra tråden, på mødet igår.
TROR faktisk der blev lyttet!
der blev nedsat et udvalg til at kigge på regler mm. dem der blev valgt ind, er alle nogen der brænder for mere og bedre ræs til DHB 2007.
ser frem til de første møder/mails i den forbindelse. en af mine persolige kæpheste vil blive, få og klare regler. der vel og mærke skal overholdes! kan regler ikke kontrolleres skal reglen ikke være der... læs bla. brandstof.... tilgengæld skal biler med gas, eller alternativt brandstof..... mærkes korrekt, så redningsmandskab ved hvordan de skal gribe en evt ulykke an. MVH. søren

: 07 sep 2006, 18:34
af Havneren
lqs skrev:tilgengæld skal biler med gas, eller alternativt brandstof..... mærkes korrekt, så redningsmandskab ved hvordan de skal gribe en evt ulykke an. MVH. søren


Lige præcis. Sådan noget som methanol KAN jo give farlige situationer både for føre og for redningsfolk, hvis det ikke gribes korrekt an i tilfælde af en ulykke.

V/h Chr

: 11 sep 2006, 14:37
af mh
lqs skrev:tilgengæld skal biler med gas, eller alternativt brandstof..... mærkes korrekt, så redningsmandskab ved hvordan de skal gribe en evt ulykke an. MVH. søren


gælder vel også biler med udstyr af F.eks. magnesium (fælge eller lign.) så de ikke fosser vand på så bliver de nok en kende overrasket...

: 12 sep 2006, 01:30
af Yugo Turbo
ja vand har nok ikke helt den ønskede effekt i det tilfælde... :D

: 12 sep 2006, 21:34
af Hartvig
Jeg sidder og klapper i mine hænder over alle de gode forslag og kommentarer til hvordan man kan gøre et arrangement som DHB bedre og en masse af disse gode ideer vil Casper og jeg bestemt forsøge at låne til vores Streetracing.dk projekt hvor vi (stadigvæk :? ) arbejder med plannerne om en landsdækkende DH(B) cup med 6-8 tællende løb fordelt over hele landet.

Lige et spørgsmål - i Racetiming.dk arbejder vi jo på at optimerer vores tidtagningsanlæg og hvad er holdningen generelt til "først over stregen" vs "reaktionstid og kørt tid" hvad gør man f.eks. på Holeby og til PKJ arrangementer.

Vi snakker meget om at lave systemet optimalt kun til lovligt streetrace og det betyder bl.a. at droppe alle de eksotiske løbsformer som f.eks. dial-in, bracket osv. men er det et skråplan ?

Hartvig

: 12 sep 2006, 23:36
af mh
Hartvig skrev:hvad er holdningen til "først over stregen" vs "reaktionstid og kørt tid"
Hartvig


jeg mener så bestemt at føren er ligeså meget en del af racet som bilen og derfor skal reaktionstiden selvf. medregnes...

og hvis folk så vil vide deres tid på qvartmilen så står den jo gerne på timeslippen for sig selv...

: 13 sep 2006, 20:39
af Yugo Turbo
enig enig enig med tinasmartin. enten skal reaktions tiden gælde hele tiden, eller også skal den slet ikke gælde og heller ikke i finalen. men hælder absolut MEST til at den gælder og gør det i alle løb.

venlig hilsen Lasse

: 13 sep 2006, 20:51
af klyfax
Enig!

: 05 jan 2007, 22:19
af lqs
lqs skrev:flere vagter, med kortere arbejdstider! koster det så en halvtredser mere per tilskuer... må det bare være sådan!
ingen regler bør laves, hvis de ikke kontroleres, eller er ens for alle!
ja skiltning er latterlig.... låget fra en kummefryser eller et papskilt.... passer dårligt sammen med ti millioner plus i omsætning! cirka tre af hundrede ting... der kunne laves bedre/anderledes...... MVH. søren
PS. tag og skriv... måske der lyttes denne gang... måske!
der lyttes denne gang..... MEGET STORT MÅSKE!!! det møde var nok egentlig ikke meget mere end et ALIBI. muligvis stavet på en anden måde!
MVH. søren

: 05 jan 2007, 22:39
af Saab-Daniel
Lad høre Søren, lyder som om du har mere info?
Daniel.