Side 3 af 3
: 30 aug 2006, 13:07
af Danielsito
Jeg undrer mig lidt over måden de bruger låsemøtrikker på!?
Lækkert projekt i øvrigt.
Jeg kan godt lide de har forstærket undervognen.
: 31 aug 2006, 01:00
af Troels
Daniel 537 skrev:Jeg undrer mig lidt over måden de bruger låsemøtrikker på!?

Lækkert projekt i øvrigt.
Jeg kan godt lide de har forstærket undervognen.
heh ja de har sku ikke fat i meget med låsen der *G*
: 31 aug 2006, 06:45
af lqs
special produktet til blokken, hedder meget ofte fiberforstærket flyde/gulvspartel!
langt den største del af køling, eller behov for samme, finder sted i toppen og øverste 1/4 af blok. MVH. søren
: 31 aug 2006, 11:15
af kadettcqp
Hvad er jeres vurdering af at føre udluftningen fra ventilhuset ud i udstødningen, tror i at det vil skabe en sug derfra som hans teori går på? Det er jo et forholdsvis lille rør ned til udstødningen og ret langt fra ventilhuset til udstødningen. Vil det overhovedet skabe et brugbart undertryk?
Men et virkelig fedt projekt, det er godt nok gennemtænkt!
: 31 aug 2006, 15:34
af lqs
lavet rigtigt.... sammen med en åben udstødning.... kan det virke rigtig godt!
søg på chevy smallblok eller 350, og du vil finde masser af beskrivelser og udregninger, understøttet af rulle papirer. MVH. søren
: 31 aug 2006, 17:16
af HenrikGM
kadettcqp skrev:Hvad er jeres vurdering af at føre udluftningen fra ventilhuset ud i udstødningen, tror i at det vil skabe en sug derfra som hans teori går på? Det er jo et forholdsvis lille rør ned til udstødningen og ret langt fra ventilhuset til udstødningen. Vil det overhovedet skabe et brugbart undertryk?
Men et virkelig fedt projekt, det er godt nok gennemtænkt!
Jeg kan forsikre dig for at det virker(rigtigt lavet).
Som interessant notits, så virker dette også på indsugssiden. Det er reelt ejektorvirkningen man skaber. Da udstødsiden har mange x højere hastighed, så er effekten tilsvarende større.
: 01 sep 2006, 18:37
af fraguzz
112% respekt for det project!!
hvem vil ikke have seperat sidepipe fra wastegaten
