MS HJÆLP

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#21 Indlæg af HenrikGM »

MSS535 skrev:Hej

Det kører ret godt. Det eneste der egentligt er endnu, er når man giver gas efter påløb, så kan begge to stadig godt hugge. Men det føles nærmest som om det er pga hurtig speeder responsen. Begge biler har fået betydelig bedre speeder respons.


Det er en ting der skal pusles en del med. Respons er altid lige trickey at få rigtig god, men typisk hugger den fordi acc.enrich er for meget. Især på trykladede motorer er dette tilskud typisk for fedt.

Man er ikke i tvivl når man rammer lige i øjet. Responsen kan blive endda RIGTIG god.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#22 Indlæg af Havneren »

Mange justyerer acc. enrichments ind når mens de holder stille og ved bare at gasse motoren op - Det er ikke den rigtige fremgangsmåde. Man havde nok med noget der er måske 4 gange så fedt som det burde være.

V/h Chr
MSS535
Junior Medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 10 jul 2004, 14:17

#23 Indlæg af MSS535 »

Hej

Det kan saktens være at acc.enrich stadig er for høj. Men de er så heller ikke færdig justeret endnu.

Når man går på gassen igen efter påløb, er det ikke fordi de "dør" for så og tage fat, som før acc.enrich blev sat kraftigt ned. Det er nærmest kun et hug, som når man slipper koblingen hurtigt. Så det er nærmest som at det slør der nu er i gear og diff bliver trukket til igen. Og det så bare føles mere nu end før pga hurtigere respons.
Besvar