Jeg har kørt cirka 3000 - 3500 km siden jeg fik motoren i. Men 1000 kr for 4 tændrør, damn det er dyrt! Jeg kigger lige efter nogle standard rør!
Svan: Kan du se hvad det er jeg er ved at forbinde på den første billede? Ledningen hang nemlig bare løst i motorrummet!
Ford Escort RST
Redaktør: Moderatorer
- Shelby 500
- Senior Medlem
- Indlæg: 323
- Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
- Geografisk sted: kbh
-
Jimmy P
- Nyt Medlem
- Indlæg: 32
- Tilmeldt: 22 apr 2006, 01:27
- Geografisk sted: Solrød
Rst
Shelby: Jeg går igang med at søge! Men prøver lige nogle standard rør!
Amal ventilen? Du taler sort til mig.
Hvad gør denne ventil?
Hmm.... kan ikke få motoren til at gå 100% ordentligt! Hvis jeg f.eks ligger og cruiser med 2500 omdr så hakker den lidt i det. Kan heller ikke få den til at gå ordentlig i tomgang. Den holder tomgangen fint, men det lyder som om at den springer en cylinder over en gang imellem!
Nå ja, og så tændingsbanker den lige så snart jeg nærmer mig 0.6 bar
Amal ventilen? Du taler sort til mig.
Hvad gør denne ventil?
Hmm.... kan ikke få motoren til at gå 100% ordentligt! Hvis jeg f.eks ligger og cruiser med 2500 omdr så hakker den lidt i det. Kan heller ikke få den til at gå ordentlig i tomgang. Den holder tomgangen fint, men det lyder som om at den springer en cylinder over en gang imellem!
Nå ja, og så tændingsbanker den lige så snart jeg nærmer mig 0.6 bar
-
RSV
- Senior Medlem
- Indlæg: 286
- Tilmeldt: 25 jul 2004, 22:54
- Geografisk sted: Østsjælland
Hej Jimmy
Den ledning du er ved at sætte på, er hvad jeg kan se den der går til frekvensventilen som ikke er monteret på din motor, dvs den ventil der styrer ladetryk på en original RST.
Du kan ikke regne med de mærker der er på top og strømfordeler, du skal huske at fordeleren er en original RST fordeler, og resten er fra en XR3I dvs de mærker er ikke parret fra fabrikken.
Din tændingsbanken skal du nok søge i at bilen har stået stille vinteren over, og derved er din benzin blevet "gammel" dvs. at oktan tallet nok ikke er hvad du tankede.
Mvh Robert
Den ledning du er ved at sætte på, er hvad jeg kan se den der går til frekvensventilen som ikke er monteret på din motor, dvs den ventil der styrer ladetryk på en original RST.
Du kan ikke regne med de mærker der er på top og strømfordeler, du skal huske at fordeleren er en original RST fordeler, og resten er fra en XR3I dvs de mærker er ikke parret fra fabrikken.
Din tændingsbanken skal du nok søge i at bilen har stået stille vinteren over, og derved er din benzin blevet "gammel" dvs. at oktan tallet nok ikke er hvad du tankede.
Mvh Robert
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)