Egnet dyseholder på hjemmelavet indsug

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#21 Indlæg af grydesvamp »

og det er så manifolden de skal monteres på ? snak med jbcoolers han kan skaffe dem..
Fri bane fuld hane! :-)
Postal DK
Medlem

#22 Indlæg af Postal DK »

Brisse skrev:Har I prøvet og høre prisen hos et af Bosch-værkstederne?

http://www.boschcarservice.dk/default.a ... 25&nodeId={97C39E53-89AE-4A9F-AADB-10C5E9BD311F}

Har du et Bosch nummer ?
Nogle der ved om man kan købe det hos RS ?
KKH
Junior Medlem
Geografisk sted: Nordjylland

#23 Indlæg af KKH »

grydesvamp skrev:var ved bosh her i dag.. 37 kr pr. stik + den gumme hætte til montering derpå som så koster 70! (rabat er en god ting ;) og benene til montering i stikkene koster 5,06kr stk.. alle priser plus moms..

for 2 stk hun conectore til temp føler og luft temp.
1 stk 3 benet conector til tps
2 stk gummi hat for do.
1 stk gummihat for do.
7 stk ben til montering i stikkene.

samlet pris 256dkr inklusiv mormor.! det bedste der er at gå til en skrotter klippe lortet af og så købe nye ben.. på den måde har du MAX brugt 200 samlet på alt hvad du skal have..(og så er han enda dyr!)
og så rulle en tur hen til bak og lurifax og købe en pose me ben (sælges samlet i pose af 20 stk.)

har som den nordjyde jo snakket med bosh gutterne i ålborg og han giver svar her en af dagene om det nu var muligt at finde stumperne billigere evt i 5 stk pose osv.. så skriver lige igen når jeg ved noget om priserne..

btw bosch i ålborg har forresten leget en del med turbo biler (hjemmefuskerne) og de er til at snakke med.. men det koster altså knaster hvis de skal pille ved noget!

Hej grydesvamp, har du fået købt stik, ellers kunne jeg nok godt få nogle ekstra med.. 2-benet ~20kr og 3-benet ~30kr..?
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#24 Indlæg af grydesvamp »

JEg går på skrotteren og monterer nye ben.. økonomien har lige fået et los i røven af min maler så det bliver ikke i denne omgang...
KKH
Junior Medlem
Geografisk sted: Nordjylland

#25 Indlæg af KKH »

grydesvamp skrev:JEg går på skrotteren og monterer nye ben.. økonomien har lige fået et los i røven af min maler så det bliver ikke i denne omgang...

Okay bare et tilbud, syndes ikke der er så meget at spare når man skal gi 4-5kr pr stik-ben.
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#26 Indlæg af grydesvamp »

men er dine med ben ? hvis de er med ben vil jeg gerne ha nogle med... eller faktisk 6 stk med 2 ben og 1 stk med 3. kan du evt skaffe gummihætterne dertil også?
Besvar