Side 3 af 8

: 25 dec 2005, 22:33
af K-FINN
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

: 26 dec 2005, 17:30
af 2fat2fly
IPS.. kan du ikke læse ??
Så prøver lige igen, og læs så lige hvad jeg skriver

2fat2fly skrev:Fra det rulle træf nede ved Nat kan jeg ikke sige hvor mange hk der var mellem rulningerne for folk var generalt ikke vilde med at oplyse hvad de viste, grunde var nok at de havde misted hk fra målinger 14 dage før målt på samme felt og nok samme grun de fik målt deres biler flere gange den dag;men det samme viste de ikke fra rulning til rulning det er 100% for det kunne de da fortælle..
Men sig mig lige hvor jeg har skrevet hvor meget foreskæld der var på målingerne nede ved Nat !!
!


lqs skrev:har set og fået fortalt en del fra div. PORNOFILM...... men derfra og så til at påstå at det er mine erfaringer..... eller noget jeg har oplevet....nogen der fangede den?

Hvis det så ikke er fra ens erfaringer man skal skrive om her inde hvad faen er det så ? svar mig lige på det !
Jeg kan godt fortælle til folk hvad jeg har lært gennem de snart 14år jeg har rodet i biler, men det må man måske ikke for dig. lyder som om du er typen der står og griner af folk når det går galt og siger : ja så kan de lære det. Virkelig flot :shock:
PS. Jeg har ikke et ondt ord at sige om nat, har altid fået god behandling når jeg har fået rullet bil der..

: 26 dec 2005, 19:18
af lqs
kan godt lide at grine af folk. men helst lige ind i deres ansigt!
du mener der var folk der mistede hk i løbet af to uger... målt på det samme felt... men du nævner ingen eksempler...? selv om både HENRIK og undertegnede, spørger om hvilke det er.... det du har skrevet, og sat ind igen... prøv lige selv at læse det!
hvis du var kommet hen til mig eller nogen af mine (FÅ!) venner, den dag hos OTTO, hade du kunnet spørge alt det du hade lyst til. DU HADE SAMTIDIG FÅET ET SVAR! var der mennesker der der ikke ville tale med dig? eller hvordan?
eller er det VHAtrims erfaringer der er dine? du skriver her som om det er guds ord, det med de 20hk forskel efter tid til at køle.... ikke at det i nogen tilfælde ikke kan være sandt... men i flere vil det blot være en påstand! uden hold i!
det er et meget interresant emne, altså temperaturens indflydelse på målt ydelse på i div. rullefeltet, målt i div. forskellige normer og programmer.
at der er nogen der kan finde på at sammenligne dine 14års erfaring, med pornofilm.... skal du prøve at se om du ikke blot kan grine af. endelig kan jeg fortælle at L og I ikke er det samme. Let i LQS står for LABØLLE som et det samme som hele verdens navle.... FOR MIG! MVH. søren

: 26 dec 2005, 20:39
af Gæst
jeg har lige fået en del snaps,nu vil jeg SLÅS,så hvor er diu henne Søren kylling,

Otto

: 26 dec 2005, 21:20
af lqs
var du ikke til lægen, fordi du drikker for meget RØDVIN? snaps... hvad bliver det næste? kager med hash eller SAE heste???

: 26 dec 2005, 21:50
af lqs
var lige ovre på BG. og lure lidt... der er så en der har lavet en tråd om sin std. SUZUKI IGNIS 4WD som blev rullet d. 3-12.... temperaturen er 20 grader... med åben port! desuden er feltet, åbenbart sat op til at logge lynhurtigt. resultatet er da også at ejeren mener bilen har 5hk og 7nm mere end den er opgivet til... og en kurve det ligner bilen kører på kængurobenzin! det er så DIN hk, hvor bilen egentlig er opgivet i EØF... men kunden har sikkert været tilfreds! MVH. søren
PS OTTO når heldigvis ikke at opsøge mig før jeg skal på arbejde...

: 27 dec 2005, 00:04
af K-FINN
Tror godt jeg tør påstå at hk falder, i takt med flere gange i ruller efter hinanden.
Men det der med 20hk efter den køler lidt ned, tror jeg ikke på.
MVh Finn

: 27 dec 2005, 00:55
af A3-Quattro
Så kom min også på feltet, sku justeres ind med en ny BMW 330i LMM på min Audi A3 1.8T med GT28RS opsætning :wink:

Kan da lige tilføje selvom man laver flere rulninger i træk, er det ikke ensbetydning med at tallene bliver de samme. Tallene bliver mindre og mindre, hvis ikke bilen får sig en pause :D

Min var blevet kørt hårdt i næsten 3 timer pga. justeringen, så bilens vitale dele var ret varme, så første måling efter de 3 timers arbejde med bilen lød på 20hk under det endelig resultat efter bilen havde fået en pause :shock:

Og min blev da fyret af mere end 10 gange i løbet af de 3 timer og det kunne den godt holde til, uden pauser :?

: 27 dec 2005, 01:11
af K-FINN
Det må havde taget langt tid at køre den ud i rpm,når det tager 3 timer at rulle 10 gange. :?
MVh Finn

: 27 dec 2005, 03:42
af lqs
hej brugtbilsstyling/audi ejer.... kan du ikke lægge nogen udskrifter ind her? tror det vil gavne forståelsen hos mange! MVH. søren PS. regulerer din bil ladetryk eller tændingskurve efter temp. hvis ja hvilken? PPS. var bankesensor inde og regulere? er der mulighed for at logge på det?