lc-1 wideband og ms

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
MC
Senior Medlem
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

#21 Indlæg af MC »

hvad sonde kører den med??
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

#22 Indlæg af JBO »

Den bruger en Bosch LSU4 som de fleste WB-systemer bruger.
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#23 Indlæg af grydesvamp »

ja jeg har også lige bestilt en sådan fætter hos daubjerg den skulle komme mandag.. btw glimragende service. skrev en mail til dem hvor jeg spurgte lidt ind til hvad det var for et produkt, alternativer, features osv.. blev ringet op mandag middag og blev forklaret hvordan det hele hang sammen så nu skulle jeg gerne ha en sonde med posten mandag moregn.. :roll:
Fri bane fuld hane! :-)
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#24 Indlæg af Wildert »

grydesvamp skrev:ja jeg har også lige bestilt en sådan fætter hos daubjerg den skulle komme mandag.. btw glimragende service. skrev en mail til dem hvor jeg spurgte lidt ind til hvad det var for et produkt, alternativer, features osv.. blev ringet op mandag middag og blev forklaret hvordan det hele hang sammen så nu skulle jeg gerne ha en sonde med posten mandag moregn.. :roll:

Hehe - det morsomme var at de anede dårligt hvad LC-1'eren var for en størrelse da jeg ringede og bestilte hos dem.
De undrede sig godt nok over at de havde haft et par forespørgsler på den, men de havde ikke helt set fidusen i dimsen - så de spurgte mig :-).
Fortalte dem at den var helt genial til bl.a. MS og at det jo greb om sig på det område. Det ku' de godt se det smarte i, så da jeg bestilte én, besluttede de at tage 3 stks. hjem med det samme :-).
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Besvar