ja den kan have en virkning da trykket i udstødningen samt varmen stiger og så er massen af udstødningsgas mindre.... eller så vidt jeg er informeret er varm gas nemmere at flytte end kold gas.. ret mig hvis jeg er galt på den...
Ok, det må jeg lige prøve at se om det hjælper på lyden...
Men kan det være at det er fordi jeg har kørt uden lmm i et stykke tid, så den har fået en fed blanding også sodet udstødningen til og dermed mere lyd, så den bare skal brændes ren igen?
sod i udstødningen burde dæmpe lyden mere men måske dine potter er sodet helt til... tør ikke garantere noget men hvis du rigtig brænder den af i længere tid (motorvej) så burde det der kan blæses ud blive blæst ud !
A3-Quattro skrev:Er der ingen andre ideer end at bruge en VUS, de koster en herregård, så kan jeg ligeså godt bygge det hele om igen til 2.5" fra kat
Hvem har lavet dit udstødningssystem? Det ser da rigtig godt ud... hvis man kan lave det, så kan man også lave en VUS ventil for billige penge. Et lille stykke rør, et lille stykke plade et lille stykke rundjern og en aktuator fra en turbo.. ja og lige en tigger. så har man en ventil efter et lille stykke arbejde.... =)