Mere power i A4 1,8T

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
A3-Quattro
Medlem
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

#21 Indlæg af A3-Quattro »

Såvidt jeg er informeret, så er der monteret en GT2871RS på den, så mon ikke den lige har omkring 400hk :lol:

Jeg er helt sikker på vi ser den til lovligt race på Vandel i fremtiden, samt DHB næste år :wink:
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<
havnerenn

#22 Indlæg af havnerenn »

Jeg aftalte faktisk med ham at han skulle komme til Vandel her den 27. Nu må vi jo så se om det holder stik!
VAG mekaniker
Senior Medlem
Geografisk sted: fyn kerteminde

#23 Indlæg af VAG mekaniker »

kunne det lade sig gøre at høre lidt om hvad han har gjort ang motorstyring i den G2? orig eller programerbar?

Grunder til jeg spørger er at de kasser som er født 1.8T har startspærre og så er der jo lige lidt mere at flytte over.....

Kan den evt findes på vagcars? Har kikket men den sprang ikke lige frem ved første øjekast :roll:
v/h Peter
A3-Quattro
Medlem
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

#24 Indlæg af A3-Quattro »

Jeg tror ikke du kan finde noget på vagcars eller lign. tror ikke han sidder ved computeren så meget, der er jo altid noget at skrue på en G2'er :D

Men kom til race om fredagen i Aalborg, der kommer han tit :wink:
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<
Havneren
Mester Medlem

#25 Indlæg af Havneren »

Han har programmerbart på - Det eneste rigtige at gøre! Han kører med en boks fra ham Farstrup manden, Flemming.
Brugeravatar
BWI
Nyt Medlem

#26 Indlæg af BWI »

Hader at være en "hyggespreder" Men er det evt. flere der har nogle gode råd til mit spørgsmål?

Og hvad med den Diverter/BOV er der noget om snakken eller er det ligegyldigt om den recirkulere eller ej?
Besvar