Saab-Daniel skrev:Jamen det er ikke ok, jeg havde bare hørt nogen bruge den samme slags sensor til begge dele, hvilket så ikke er optimalt... Jeg spørger fordi jeg ikke kendte noget til netop reaktions-tider... Tak for hjælpen... Daniel.
Velbekomme.
Kig engang på lufttempsensorerne; de er tit "magen"til vandtempsensorerne bortset fra at sensorelementet er blottet for at få reaktionstiden ned.
På sugemotorer er det næsten ligegyldigt hvad den tid er, men forholdene på turbomotorer er jo som bekendt noget anderledes.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Hmm, ja, det har du jo egentligt ret i, sensorne ser lidt anderledes ud, det kan jeg egentligt godt huske, nu du siger det, vi har skiftet en på min brors 9k'er i forbindelse med et ladetryks-problem... Sådan en karl går på grundladetryk hvis sådan en er defekt...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com