hvem laver gode/billige sportskoblinger

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
martin306xsi
Mester Medlem
Indlæg: 633
Tilmeldt: 06 jun 2004, 01:57
Geografisk sted: Roskilde

#21 Indlæg af martin306xsi »

Har du købt begge to eller hvordan? Din skulle være god for 400nm ik!
Mvh Martin
Fabritius
Medlem
Indlæg: 108
Tilmeldt: 13 feb 2004, 13:57
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

#22 Indlæg af Fabritius »

martin306xsi skrev:Har du købt begge to eller hvordan? Din skulle være god for 400nm ik!


Den ene er "Clutch cover" og den anden er "Performance clutch" Enten rigid eller torsion.

Mads: Kører du rigid eller torsion?
Greeting
Master Fabritius

Smoke tires
Not drugs
martin306xsi
Mester Medlem
Indlæg: 633
Tilmeldt: 06 jun 2004, 01:57
Geografisk sted: Roskilde

#23 Indlæg af martin306xsi »

Jaha, ser man det! Claus, det er sådan en kobling du skal ha fat i når der skal tryk på!
Mvh Martin
skassa
Medlem
Indlæg: 110
Tilmeldt: 19 okt 2004, 21:37

#24 Indlæg af skassa »

Er der nogen af Jer,der har prøvet noget som dette koblingsnav?

http://www.dalhems.se/


Det er det hvor man selv kan bestemme hvilket nav det skal være.

Jeg skal til at bygge en anden gearkasse på ,og akslen er noget større,så tænkte jeg at jeg kunne købe en sådan i OE størrelse,også med det større nav.
Så kan jeg jo stadig bruge mit svinghjul,og trykfod.

Det er kun en 200mm kobling og den skal gerne kunne holde til ca.350nm,
Kan det lade sig gøre?
Er der nogen der har nogle kommentarer til dette?
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
Geografisk sted: kbh

#25 Indlæg af fraguzz »

autobremsen virker ganske fornuftige ... var nede og høre til min multijet og de skulle have den gamle kobling og svinghjul.
3500+moms !
nogle der ved hvor man kan se hvilke størrelse koblinger de forskellige modeller kører med?
Diesel!
Besvar