Side 3 af 3
: 06 feb 2005, 22:04
af Yugo Turbo
men vil du over hva de alm dysser kan lave har jeg da nogen du evt kan købe, henholdsvis fra en audi A3 turbo og en lancia delta integrale disse dysser bør ku lave 200 og vel ca 260 på lancia dysserne
: 06 feb 2005, 22:33
af Gæst
Har hørt at nogle bruger dysser fra en vr6 er det en røver eller noget der holder?
Hva med benzin pumpen skal den ikke også skiftes?
Hvilken knast ville være passende til 150 hk+?
: 06 feb 2005, 22:35
af Gæst
Hvad med chipning?
Hvad er det for en box (omex 500 ) du snakker om Yugo Turbo evt. link?
: 06 feb 2005, 22:46
af Yugo Turbo
chipning? hva skal man dog med det? ideen ved en omex box er at du selv "programerer" din motorstyring.
ved ikke med vr6 dysserne, men dysserne i sådan en svend laver std er det 178 hk? og det er på 6 dysser, men ved ikke hva de kan lave mere end det... hvis vi siger det er max, så ville de ku lave 119hk på en 4 cylinderet motor.
dog er det ikke max er jeg ret sikker på!!!
jo det jeg skrev tidligere var på Yugoen, men det er jo en 1,4 uno T motor. den gik sku godt, synd motoren bare er stillet til side. min Uno T er så småt færdig og klar til maler i slutningen af måneden og så skal den synes med en 1,6 motor, det bliver stort!!!
: 06 feb 2005, 22:51
af Gæst
Skal lige sige at jeg ikke ved en skid om biler så bær over med mig!!
Den box der, den bliver monteret på den origanle motorstyring ikke?
Hvad koster sådan en box, og hvor kan de købes?
: 06 feb 2005, 23:00
af Yugo Turbo
den købes her på siden og at du ikke har helt styr på det hele, har jeg godt luret, men det er da ingen skam, det vigtige er interessen, for så skal det nok komme! det er jo svært at vide alt. den der sættes på "ryggen" af den originale boks er en såkaldt piggyback. omexen er en man sætter på istedet for den originale box.