Side 3 af 3
: 06 feb 2005, 20:36
af Guest
Nej desværre,
hvad tænkte du på??
: 06 feb 2005, 22:25
af Transitfar
Desværre er jeg kun vant til at omgås en 2-gas tester, men erfarne folk kan læse _meget_ ud af en 4-gas måling.
: 07 feb 2005, 01:31
af Ole..
: 08 feb 2005, 22:24
af Nolan
Guest skrev:Jeg har haft benzin tryks ur ført ind i kabinen og kørt en tur og selv i de høje omdr. er trykket stabilt..
Har også skruet den ned på 0,6bar i tryk og der banker den stadig.
På rulle feltet viste den 0,1 i co% allerede ved dellast og der skulle den gerne op på en 5-7 stykker..
Ok......
Hvordan ser CO-tallet ud i tomgang? ok?
Har du checket at regulatoren på luftmængdemåleren ikke hænger? Der sidder et stempel, der påvirkes af flappen. De kan sommetider hænge lidt, hvis der er kommet for meget lo.. i klemme.
Mvh
Nolan
: 10 feb 2005, 15:25
af Guest
CO% i tomgang er fin, den kan man nemt justere og den står stabilt..
Nej det har jeg ikk prøvet, jeg har målt mostand i den lille sorte boks der sidder på måleren og måler flappens position den skal man måle modstand igennem ved 3 forskellige positioner, og de ligger alle indenfor data..
Men jeg har jo prøvet at skifte hele luftmængde måleren med alt fordi jeg troede den ku være defekt, men uden resultat..

: 11 feb 2005, 18:59
af Gæst
Tænkte lidt på at kaste det ke anlæg i havnen og så montere et efi anlæg istedet..
Kan man ikk tage et komplet efi anlæg fra en sierra 2,0i eller escort 1,8i med boks og alt hvad der hører til og så bare montere en mf2??
Kan dette lade sig gøre og kan det betale sig???