Side 3 af 3
: 08 jan 2005, 11:47
af hYe
efter jeg har monteret denne løsning har jeg haft problemer
Mangler der et
aldrig i den sætning..?
: 08 jan 2005, 17:32
af HenrikGM
Update på bolte...
Jeg har nu fundet ud af at Turbolader-WG boltene er en rustfri legering af en art(hårdere end alm A2bolt), og boltene er ganske vist kobberfarvede, men i stål. De er i højeste grad magnetiske, så kobber eller en kobberlegering er det ihvertfald IKKE. Vil vædde på der er tale om en gulkromat behandling, og niks weiter.
Boltene mellem top og manifold modsvarer en mellemting mellem alm. 8.8 og 10.8.
WG-forrør samme legering.
Man kan iøvrigt få lavet disse pinbolte efter mål i DK, til ret fordelagtige priser(taget i betragtning af der er tale om speciallavet grej, i den stålkvalitet man ønsker), omkring 30dkr/styk v. 20styks.
Skiverne (ekstremt hård spændeskive, ala stål60) mellem manifold og møtrikker til topstykkets pinbolte, er nu håndlavet i samme dimensioner som oem ud af ø25centerless.....
Nu har det bare at være tæt, når jeg nu imorgen spænder hele skidtet sammen.
: 08 jan 2005, 19:13
af Mads B (dk)
hmmm... tja...jo.....

men jeg har ikke haft nogen problemer siden ihvertfald
