Side 3 af 4
: 18 okt 2004, 22:28
af mh
hvid røg plejer altså ikke at være olie.... bare vand der fordamper..... kan det ikke tænkes at lugten kommer andetsteds fra.... olie fingre på udstødningen eller andet.... (bruger den olie eller vand... bare en lille smule kunne være en revne i toppen som udvider sig når den bliver varm)....
: 19 okt 2004, 10:20
af Gæst
Nu har jeg ikke ville køre så meget i den men det ser ikke ud som om den bruger vand, ved ikke med olie, det er sjovt du siger det med at olierøg ikke plajer at være hvid, for mit første gæt var at olien løber forbi lejerene i turboen og ud i udstødningen pga. mit høje olietryk, for det lugter ligesom varm olie og ikke brændt! kan det være sådan noget??
: 19 okt 2004, 17:23
af mh
kun hvis din parkning i turboen er gået..... men ikke på grund af højt olietryk det tror jeg sku ikke på...... de 4,5-5 som det lå på er fino...
: 19 okt 2004, 18:08
af Gæst
Fuck jeg er lost!! jeg ved slet ikke hvad jeg skal begynde at skille ad først!!!

: 19 okt 2004, 19:16
af Transitfar
Anonymous skrev:hvordan det? jeg har en slange fra min oliekontakt og ned i turboen og fra turboen ind i blokken!!
Du mener vel forhåbentlig bundkarret???
Og olien skal kunne falde frit, ikke noget med "vandlåse-form" på slangen!!!
: 19 okt 2004, 20:06
af Gæst
Nej ind i blokken lige over båndkaret! jeg har boret et stort hul og skåret gevind!! Men olieslange der går ned i turboen hvor stort hul er der i jeres, min er vel 5mm, tænkte om det måske er for meget

: 19 okt 2004, 20:44
af mh
Anonymous skrev:hvor stort hul er der i jeres, min er vel 5mm, tænkte om det måske er for meget

det er meget alm.
men hvor stor en diameter har din retur.....
: 20 okt 2004, 09:58
af Gæst
13mm
: 20 okt 2004, 17:44
af mh
det var heller ikke meget... normalt er det dobbelt så stort..... det kunne være det....
: 20 okt 2004, 18:02
af Gæst
jamen udgangen er jo ikke større på turboen, har det så noget at sige??