Mere effekt endnu! i volvo B23et..

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#161 Indlæg af HenrikGM »

Volvo-Dennis skrev:Jeps, den lille er en T3!


Den lille er en T3, ja, men også kendt for at blive en restriktion på en B21ET temmeligt tidligt.

Kompressorhjulet på den lille er kun 4cm i diameter.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#162 Indlæg af Havneren »

Ok... Det plejer at være 42mm på de Almindelige T3 ladere. Hvad vil man vurdere det andet hjul til at være? 48mm?

V/h Chr
Brugeravatar
Volvo-Dennis
Senior Medlem
Indlæg: 422
Tilmeldt: 26 maj 2005, 15:59
Geografisk sted: Syddjurs

#163 Indlæg af Volvo-Dennis »

Jeg skal have det hele skilt ad i weekenden, eller senest mandag/tirsdag, så der kan jeg kigge nøjere på det og så få målt den diameter.

For lige at sætte prikken over i'et i mit projekt vil jeg montere den nye type 900 manifold, og så er det det. Mit mål var godt nok 250hk, men nu var manifolden indkøbt, så på med den. Og den er blevet planet, nye støtter monteret og alle pakninger indkøbt, så det er lige til at gå til.
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!
Besvar